کد خبر : 94493
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 3 نوامبر 2016 - 0:23
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ۱۳ آبان فرصتی برای بازخوانی تاریخ و توجه به توطئه‌های آمریکا علیه ملت ایران است بسته هستند

۱۳ آبان فرصتی برای بازخوانی تاریخ و توجه به توطئه‌های آمریکا علیه ملت ایران است

۱۳ آبان فرصتی برای بازخوانی تاریخ و توجه به توطئه‌های آمریکا علیه ملت ایران است

اهروصال: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اهر گفت:در چنین شرایطی، سیزده آبان، فرصتی برای بازخوانی حوادث تاریخی و توجه به توطئه‌های آمریکا علیه ملت ایران است تجارب تاریخی به ما می‌آموزد که نباید نسبت به آمریکا خوش‌بین بود و به او اعتماد کرد.

حجت الاسلام رستم ممی زاده در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت:  با پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکای جهانخوار با دخالت‌های آشکار و پنهان خود و طراحی و پیاده‌سازی توطئه‌های گوناگون، سعی کرد تا انقلاب اسلامی و نظام نوپای جمهوری اسلامی را به شکست بکشاند.
وی افزود: تبدیل شدن سفارت آمریکا در تهران به لانه فساد، جاسوسی و توطئه علیه ملت ایران، موجب شد تا دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کنند. حضرت امام(ره) از این اقدام انقلابی دانشجویان با‌عنوان «انقلاب دوم» و «انقلاب بزرگ‌تر از انقلاب» یاد کردند و فرمودند: «شما می‌بینید که الآن مرکز فساد آمریکا را جوان‌ها رفته‌اند گرفته‌اند و آمریکایی‌ها هم که در آنجا بودند گرفتند و آن لانه فساد را به دست آوردند و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند .»

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اهربا بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران دستاوردهای ارزشمندی را در دو حوزه داخلی و خارجی برای ملت ایران در پی داشت گفت: رشد، کمال و استحکام انقلاب، تثبیت خط امام به‌عنوان خط سازش‌ناپذیر با غرب، ضربه مهلک به ضد انقلاب وابسته، افشای چهره‌های سازشکار و غربگرا، برهم‌خوردن شبکه‌های اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا در ایران از مهم‌ترین دستاوردهای این اقدام انقلابی بود.

ممی زاده ادامه داد: سیاست‌ها، توطئه‌ها و مداخلات آمریکا در امور ایران با هدف ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ملت ایران، سبب شد تا روز ۱۳ آبان به‌عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» نام‌گذاری شود. حضرت امام خمینی(ره) با شناخت دقیق از ماهیت آمریکا، دولت استکباری ایالات متحده را نه‌تنها دشمن ملت ایران و آزادیخواهان جهان، بلکه دشمن بشریت معرفی کردند و از تمامی ملت‌های مظلوم خواستند تا پرچم مبارزه با آمریکا را به اهتزاز درآورند.

وی با ذکر اینکه غربی‌ها از پیشرفت ایران و الگو شدن آن برای تمامی ملل محروم و مستضعف به‌شدت نگران هستند عنوان داشت: در چنین شرایطی، سیزده آبان، فرصتی برای بازخوانی حوادث تاریخی و توجه به توطئه‌های آمریکا علیه ملت ایران است تجارب تاریخی به ما می‌آموزد که نباید نسبت به آمریکا خوش‌بین بود و به او اعتماد کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اهر با بیان اینکه آمریکایی‌ها هرگز صداقت ندارند و قابل اعتماد نیستند گفت: افشای جاسوسی‌های گسترده آمریکایی‌ها از شهروندان و دولتمردان اروپایی در روزهای اخیر، نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها برای رسیدن به اهداف خود، حقوق هیچ ملت و دولتی را، حتی ملت‌ها و دولت‌های متحد و همسو با خویش را هم رعایت نمی‌کنند. بنابراین باید در قبال حیله‌ها و توطئه‌های آشکار و پنهان آمریکا هوشیار بود.

ممی زاده همچنین عنوان کرد: کسانی که این روزها درخصوص مذاکره و برقراری رابطه با آمریکا ذوق زده شده و این‌گونه می‌پندارند که از این طریق می‌توان مشکلات اقتصادی کشور را حل کرد، باید بدانند که هیچ آموزه تاریخی چنین پنداری را تأیید نمی‌کند. آمریکا با استقلال، پیشرفت و عزت ایرانیان مشکل دارد. راه حفظ استقلال و عزت ملی به دست آمده برای ایرانیان و تداوم حرکت در مسیر پیشرفت برای تمدن‌سازی اسلامی، حرکت براساس نقشه راه انقلاب طراحی شده از سوی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

وی در پایان گفت: براساس این نقشه باید بر روی پای خود ایستاد و با تکیه بر توانمندی‌های داخلی و با خلق حماسه اقتصادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی، تحریم‌های دشمنان کینه‌توز را خنثی و بی‌اثر ساخت. البته دنبال کردن دیپلماسی هوشمندانه و گرفتن بهانه‌ها از دشمنان، امری پسندیده و مورد تأکید نظام، رهبری و مردم انقلابی بوده، لکن امید بستن به دشمنانی که سال‌هاست با ملت ایران دشمنی می‌کنند، امری ناپسند است.

هرگز آمریکایی‌ها از توطئه‌های خود علیه ملت ایران دست بر نخواهند داشت، مگر اینکه ملت ایران را قدرتمند یافته و به ناچار به پذیرش حقوق ملت ایران تن دهند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.