کد خبر : 9416
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 مارس 2015 - 14:58

ابراز برائت صوری مداح منتسب به فرقه شیرازی ها/سازمان تبلیغات استان چه میکند؟

ابراز برائت صوری مداح منتسب به فرقه شیرازی ها/سازمان تبلیغات استان چه میکند؟

به گزارش اهروصال به نقل از آناج، شاید یک سال قبل اگر از کسی درباره تشیع لندنی پرسیده می شد، بغیر از خواص کسی از ماهیت آن خبر نداشت، اما اکنون ماهیت و طرز فکر و پشتیبانان جریان شیعه لندنی برای عمده مردم واضح، مشخص و مبرهن است. فرقه شیرازی ها با رفتار افراط گرایانه

به گزارش اهروصال به نقل از آناج، شاید یک سال قبل اگر از کسی درباره تشیع لندنی پرسیده می شد، بغیر از خواص کسی از ماهیت آن خبر نداشت، اما اکنون ماهیت و طرز فکر و پشتیبانان جریان شیعه لندنی برای عمده مردم واضح، مشخص و مبرهن است.


فرقه شیرازی ها با رفتار افراط گرایانه خود به دنبال ایجاد فضای دوقطبی شیعه و سنی و تکمیل پروژه دشمن درباره جنگ "مسلمان با مسلمان" هستند.


این فرقه از سالها قبل به صورت زیر پوستی فعالیت خود را شروع کرده بود. از یک سال قبل این جریان فعالیت خود را بصورت آشکارتر آغاز کرد و همین امر باعث افشای ماهیت درونی این جریان گردید.


اما با این وجود بعضاً اتفاقاتی رخ می دهد که در جای خود قابل تامل و در بسیاری مواقع باعث تاسف است.


روز گذشته یکی از هیئت های مذهبی محلات تبریز در اقدامی تامل برانگیز یکی از مداحان افراطی این جریان را برای عزاداری به تبریز دعوت کرد.


این مداح تعلق خاطر خاصی به جریان شیرازی ها دارد.


هیات مذکور بدون هماهنگی با هیئت امنای مسجد طفلان مسلم، برای برگزای مراسم اطلاع رسانی کرده بود که این اقدام هیات بنت الحسین(ع) با واکنش شدید هیئت امنا و مسئولین مسجد روبرو گردید و از برگزاری مراسم در مسجد طفلان مسلم ممانعت بعمل آمد.


این هیئت بالاخره بعد از کش و قوس فراوان مراسم خود را در یک حسینیه کوچک برگزار کرد.


قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را؟!
طبق شنیده ها مهدی رعنایی مداح منتسب به جریان شیرازی ها در این مراسم با اعلام برائت از جریان شیرازی ها گفته است: «من هیچ تعلق خاطری به جریان شیرازی ها ندارم و اگر در زیر عکس صادق شیرازی نوحه خوانی کرده ام صرفاَ بخاطر دعوت بوده است و من بدون اطلاع قبلی از خط و خطوط این هیئت به آنجا رفته ام.» وی همچنین در فرازی از سخنان خود گفته: « من دست و پای معتقدان به ولی فقیه را می بوسم »


رعنایی در حالی از جریان شیرازی ها اعلام برائت کرده است که بررسی سوابق وی خلاف ادعای وی را اثبات می کند. رعنایی در سخنان خود مدعی شده بدون اطلاع قبلی در هیات منتسب به جریان شیرازی ها در شهر قم حضور یافته است، اما خود وی تصاویر همین هیات را در صفحه شخصی خود با افتخار تمام انتشار داده است و طی اطلاعیه‌ای در سایت رسمی‌اش حاضر نشده است از این جریان اعلام برائت کند.

 

 

تبریز جای افراطیون نبوده و نیست
گذشته از آن، پیگیری های آناج نشان دهنده مشی و سلوک وی خلاف ادعایش می باشد، وی در حالی دم از ارادت به انقلاب اسلامی و رهبری می زند که در طی سالهای گذشته به اذعان شاهدان عینی حتی در یک مورد نیز سخنی در تایید امام و شهدا نداشته است. شوربختانه وی نه تنها عقیده ای به آرمانهای نظام اسلامی ندارد، بلکه در بسیاری از موارد در خلاف جهت سیاستهای کلی نظام حرکت کرده است. لعن علنی مقدسات برادران اهل سنت در مجالس رسمی و انتشار گسترده آن در فضای مجازی بر خلاف نظر اکثر مراجع عظام تقلید، اتفاقی بوده که وی بارها به آن پرداخته است.

 

سازمان تبلیغات چه می کند؟

از طرفی هیاتی که این عنصر فرقه شیرازی ها را تبریز دعوت کرده است یکی از هیئات بی نام و نشان تبریز می باشد که مع الاسف یا بدون مجوز بوده و یا اینکه سازمان تبلیغات در صدور مجوز آن الزام های لازم را رعایت نکرده است.


کوتاه سخن اینکه، عزاداری تبریز از قدیم الایام به عزاداری شور و شعور مشهور بوده است و یقیناً دامن هیئات حسنی تبریز از هرگونه افراطی گری و میدان دادن به افراطیون پاک بوده است. تبریز هیچ گاه جای افراطیون نبوده است، اگر جمعی نیز از روی غفلت و یا خدای ناکرده از روی تعمد به دنبال جولان دادن جریان تشیع لندنی باشند، قطعاً از چشم مردم مطرود خواهد بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
حميدرضا شنبه , 7 مارس 2015 - 4:50

واقعا که اداره تبلیغات باین نزاره تا مداحارو منحرف نکنن

نظرات بسته شده است.