کد خبر : 941
تاریخ انتشار : جمعه 9 ژانویه 2015 - 21:13
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای صندلی و فرمان خودروهای آینده + تصاویر بسته هستند

صندلی و فرمان خودروهای آینده + تصاویر

صندلی و فرمان خودروهای آینده + تصاویر

به گزارش اهروصال به نقل از  فارس، ۶ نفر شامل«جوناس ساندستروم»، «سئوکمین کیم»، «دمیترو زیوبیارو» «رافیک فرانگ»، «جون گوتو» و «موتواکی مینووا»، خودروی آینده را طراحی کردند. در واقع این طرح، داخل خودروهای آینده را نشان می‌دهد که متناسب با نیازهای سرنشینان خودرو از دو عنصر تشکیل شده است؛ این خودرو یک فرش متحرک به

به گزارش اهروصال به نقل از  فارس، ۶ نفر شامل«جوناس ساندستروم»، «سئوکمین کیم»، «دمیترو زیوبیارو» «رافیک فرانگ»، «جون گوتو» و «موتواکی مینووا»، خودروی آینده را طراحی کردند.

در واقع این طرح، داخل خودروهای آینده را نشان می‌دهد که متناسب با نیازهای سرنشینان خودرو از دو عنصر تشکیل شده است؛ این خودرو یک فرش متحرک به عنوان صندلی و یک توپ به جای فرمان دارد و دارای یک پلت فرم انعطاف پذیر است که به منظور آسایش کاربر طراحی شده است و می‌تواند در طول سفر سرنشینان، به هر شکل تبدیل شود.

یکی از سرنشینان خودرو می‌تواند وقتی رانندگی خودکار فعال نیست، کنترل خودرو را به‌دست گیرد؛ خودرو در مقابل صدا حساس است و زمانی که کاربر فرمان را برای کنترل خودرو لمس می‌کند، خودرو واکنش نشان می‌دهد، در واقع این خودرو قادر به تشخیص است و تعامل بین انسان و وسیله نقلیه را آسان می‌کند.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.