کد خبر : 93828
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 اکتبر 2016 - 10:05
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جاده اهر – تبریز شاهراه منطقه ارسباران و نیازمند توجه جدی مسئولین اهر بسته هستند

جاده اهر – تبریز شاهراه منطقه ارسباران و نیازمند توجه جدی مسئولین اهر

جاده اهر –  تبریز شاهراه منطقه ارسباران و نیازمند توجه جدی مسئولین اهر

اهروصال: معاون فرماندار اهر گفت: جاده اهر – تبریز فقط متعلق به اهر نیست و شهروندان سایر شهرهای ارسباران و حتی استان اردبیل از این جاده تردد می‌کنند که تعداد آن‌ها رقمی بیش از ۳۰ هزار خودرو در روز را شامل می‌شود که نیازمند توجه جدی و مساعدت مسئولان و دولتمردان عزیز است.

به گزارش خبرنگار اهروصال، مدد سمندری در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اهر اظهار داشت: معضل جاده اهر – تبریز موضوع جدیدی نیست و فعالیت‌های آن از سال ۸۷ آغازشده ولی درزمانی که درآمدهای نفتی در سطح بسیار بالایی قرار داشت اعتبارات لازم برای آن در نظر گرفته نشده است.

وی با اشاره به اینکه دوبانده شدن جاده اهر –  تبریز تأثیر زیادی در ایمن‌سازی آن دارد گفت: در دو قطعه از این جاده که در سال‌های گذشته کار دوبانده شدن آن به پایان رسیده تلفات جانی گزارش نشده که نشان می‌دهد این کار تأثیر به سزایی در ایمنی آن داشته است.

معاون فرماندار اهر بابیان اینکه هم‌اکنون ۳ پیمانکار در حال فعالیت در این جاده هستند ابراز داشت: در عصری که اکثر جاده‌های مواصلاتی شهرستان‌های کشور دو بانده شده، شهرستان اهر مظلوم واقع‌شده و به‌حق خود نرسیده ولی پیگیری‌های دولت و توجه رئیس‌جمهور نوید روزهای خوبی را برای این جاده داده است.

سمندری با ذکر اینکه تملک و پل‌سازی در منطقه آذربایجان کار دشواری است گفت: به دلیل حداقل بودن زمان فعالیت‌های عمرانی به دلیل بارندگی و کوهستانی بودن منطقه، و نبود اعتبارات لازم در سال‌های گذشته، کار احداث این بزرگراه به‌کندی پیش رفته که امیدواریم با تمهیدات انجام‌شده شاهد سرعت‌گیری آن باشیم.

وی ادامه داد: جاده اهر –  تبریز فقط متعلق به اهر نیست و شهروندان سایر شهرهای ارسباران و حتی استان اردبیل از این جاده تردد می‌کنند که تعداد آن‌ها رقمی بیش از ۳۰ هزار خودرو در روز را شامل می‌شود که نیازمند توجه جدی و مساعدت مسئولان و دولتمردان عزیز است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.