کد خبر : 93093
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 18 اکتبر 2016 - 12:49
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برگزاری بیش از ۳۰ برنامه شاخص فرهنگی و ورزشی در اهر به مناسبت هفته تربیت‌بدنی بسته هستند

برگزاری بیش از ۳۰ برنامه شاخص فرهنگی و ورزشی در اهر به مناسبت هفته تربیت‌بدنی

برگزاری بیش از ۳۰ برنامه شاخص فرهنگی و ورزشی در اهر به مناسبت هفته تربیت‌بدنی

اهروصال: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر، با اشاره به اینکه زباله‌های رهاشده در طبیعت و دامنه کوه‌ها توسط کوهنوردان در قالب همایش کوه روی جمع‌آوری می‌شود، گفت: به مناسبت هفته تربیت‌بدنی بیش از ۳۰ برنامه شاخص فرهنگی و ورزشی در شهرستان اهر برگزار می‌شود.

جابر اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال با اشاره به برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی در شهرستان اهر اظهار داشت: برای هر یک از روزهای هفته تربیت‌بدنی عناوینی به‌خصوص نام‌گذاری شده و در طول این هفته بیش از ۳۰ برنامه شاخص فرهنگی و ورزشی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در نخستین روز از هفته تربیت‌بدنی دیداری با رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان اهر انجام خواهد شد، افزود: مسابقات شنای آقایان برای جوانان زیر ۱۳ سال و واگذاری اماکن ورزشی برای علاقه‌مندان به‌صورت رایگان، از جمله برنامه‌ها در نخستین روز هفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر، بابیان اینکه دیدار جامعه ورزشی با امام جمعه و فرماندار شهرستان اهر، غبارروبی مزار شهداء و همایش ورزش صبحگاهی آقایان و بانوان در دومین روز صورت می‌گیرد، گفت: دیدار با خانواده‌های شهدای ورزشکار، برگزاری مسابقات بانوان بسکتبال بانوان نوجوانان و جوانان، مسابقات طناب‌کشی بانوان، مسابقات فوتبال نوجوانان مرد شهرستان اهر در سومین روز هفته تربیت‌بدنی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.