کد خبر : 915
تاریخ انتشار : جمعه 9 ژانویه 2015 - 18:00

۱۵۰ نفر از کارکنان شهرداری در حال برف روبی و پاکسازی معابر شهری می باشند

۱۵۰ نفر از کارکنان شهرداری در حال برف روبی و پاکسازی معابر شهری می باشند

به گزارش اهروصال، مهندی رحیم شاهی سرپرست شهرداری اهر در گفتگو با خبرنگار اهروصال ضمن تقدیر و تشکر از تمامی عوامل و همکاران خدوم شهرداری اهر اظهار داشت: تمامی عوامل و همکاران شهرداری اهر از شب گذشته و پس از آغاز بارش برف به صورت آماده باش در محل ستاد بحران مستقر شده و به

به گزارش اهروصال، مهندی رحیم شاهی سرپرست شهرداری اهر در گفتگو با خبرنگار اهروصال ضمن تقدیر و تشکر از تمامی عوامل و همکاران خدوم شهرداری اهر اظهار داشت: تمامی عوامل و همکاران شهرداری اهر از شب گذشته و پس از آغاز بارش برف به صورت آماده باش در محل ستاد بحران مستقر شده و به خدمت رسانی به شهروندان عزیز مشغولند.

 

وی با بیان اینکه تمامی ماشین آلات و وسایل سنگین به کار گرفته شده در برف روبی و نمک پاشی متعلق به شهرداری اهر بوده و از بخش خصوصی استفاده نشده است گفت: همه معابر اصلی شهر به شکل شبانه روزی باز بوده و کوچه ها و معابر نیز در حال پاکسازی می باشد.

 

با بیان این خبر گفت: با توجه به برودت هوا و احتمال بارش مجدد برف از شهروندان تقاضا می شود از وسائل حمل و نقل عمومی استفاده و از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

شاهی اضافه کرد: تعداد ۱۵۰ نفر از پرسنل و رانندگان شهرداری در حال ارائه خدمات به همشهریان عزیز می باشند و این کار تا پاکسازی کامل خیابانها و معابر شهری ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
امین جمعه , 9 ژانویه 2015 - 21:05

الله اکبر!

ه جمعه , 9 ژانویه 2015 - 22:59

امین
نواولوب بالا الله اکبر میگی
دهنت باز مونده

ا شنبه , 10 ژانویه 2015 - 6:56

اره راست می گه دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس اش رو ازوضعیت پیاده رو ها وخیابانها مشخصه چقدر تلاش کرده اند تا کی عوام فریبی ودروغ

نظرات بسته شده است.