کد خبر : 90658
تاریخ انتشار : شنبه 1 اکتبر 2016 - 8:34
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کشف ۹۴ درصد از پرونده‌های سرقت باقی‌مانده از سال‌های گذشته در شهرستان اهر بسته هستند

کشف ۹۴ درصد از پرونده‌های سرقت باقی‌مانده از سال‌های گذشته در شهرستان اهر

کشف ۹۴ درصد از پرونده‌های سرقت باقی‌مانده از سال‌های گذشته در شهرستان اهر

اهروصال: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اهر گفت: امسال پرسنل و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان اهر اقدامات خوبی در راستای برقراری نظم و امنیت و مبارزه با مواد مخدر انجام داده‌اند که از آن جمله می‌توان کشف ۹۴ درصد از پرونده‌های سرقت باقی‌مانده از سال‌های قبل اشاره نمود.

به گزارش خبرنگار اهروصال، سرهنگ یونس منفرد به مناسبت فرارسیدن هفته ناجا در سخنان پیش از نماز جمعه شهرستان اهر اظهار داشت: هفته ناجا که از روز نهم الی پانزدهم مهرماه هرسال مشخص‌شده، امسال با ایام عزاداری آقا اباعبدالله الحسین مقارن شده که این تقارن را به فال نیک می‌گیریم.

وی بابیان اینکه نیروی انتظامی مسئولیت حفظ نظم هیئت‌های عزاداری در ماه محرم را بر عهده دارد گفت: امیدواریم هیئت‌های عزاداری و دسته‌جات حسینی بانظم و هماهنگی با مأموران انتظامی زمینه حفظ آرامش و راحتی مردم عزیز را فراهم نمایند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اهر به بیان برخی از عملکردهای این نیرو در طی ماه‌های گذشته پرداخت و ابراز داشت: امسال پرسنل و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان اهر اقدامات خوبی در راستای برقراری نظم و امنیت و مبارزه با مواد مخدر انجام داده‌اند که از آن جمله می‌توان کشف ۹۴ درصد از پرونده‌های سرقت باقی‌مانده از سال‌های قبل اشاره نمود.

منفرد بابیان اینکه نسبت به سال گذشته کشف سرقت ۱۶ درصد افزایش‌یافته گفت: حضور سریع نیروهای انتظامی در محل وقوع جرائم و ناهنجاری‌های  اتفاق افتاده در سطح شهرستان نیز سرعت قابل‌ملاحظه ای داشته که تلاش خواهیم کرد این روند ادامه داشته باشد.

این مقام مسئول با ذکر اینکه ارج نهادن به معنویت و ارزش‌ها را از اقدامات بارز دیگر این نیرو در شهرستان اهر عنوان کرد و عنوان داشت: نیروی انتظامی شهرستان اهر همیشه و در همه حال در راستای پیشبرد اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران قدم برداشته و اقدامات خود را در این زمینه بر مبنای رضایت مردم و پروردگار قرار داده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.