کد خبر : 9005
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مارس 2015 - 1:55
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برگزاری همایش عفاف و حجاب در دبیرستان نمونه توحید اهر بسته هستند

برگزاری همایش عفاف و حجاب در دبیرستان نمونه توحید اهر

برگزاری همایش عفاف و حجاب در دبیرستان نمونه توحید اهر

به گزارش اهروصال، حجه الاسلام ممی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اهر در همایش عفاف و حجاب در دبیرستان نمونه توحید پیرامون اهمیت حجاب و نقش آن در شخصیت زنان اظهار داشت: حجاب حریم انسان را حفظ می‌کند و بر زنان و مردان لازم است که حجاب چشم، حجاب گفتار و

به گزارش اهروصال، حجه الاسلام ممی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اهر در همایش عفاف و حجاب در دبیرستان نمونه توحید پیرامون اهمیت حجاب و نقش آن در شخصیت زنان اظهار داشت: حجاب حریم انسان را حفظ می‌کند و بر زنان و مردان لازم است که حجاب چشم، حجاب گفتار و حجاب رفتار را رعایت کنند.

وی افزود: خداوند حجاب و پوشش را برای زن مایه مصؤنیت از آفات و حفظ حریم قرار داده و پوشیدگی زنان در برابر نامحرم مایه اعتلای شخصیت آنان است.

ممی زاده همچنین حجاب را سنگری نفوذناپذیر در برابر توطئه‌های شوم دشمن دانسته و بر توجه دانش‌آموزان، خانواده‌ها و فرهنگیان به تقویت این قلعه مستحکم تأکید کرد.

حیدر پورسلیمان مدیر آموزش و پرورش اهر نیز در ابتدای این همایش ضمن عرض تبریک ایام الله دهه ی مبارک فجر و تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان همایش، اظهار داشت:  کرامت زن مسلمان به حفظ حجاب و عفاف است چرا که حجاب تکلیفی از جانب پروردگار می باشد و حضرت فاطمه(س) را به عنوان برترین الگوی شایسته برای زنان و دختران معرفی کرده و افزود: بدحجابی یک مساله شخصی نیست بلکه حق الناس و به عنوان یک بزه اجتماعی است.

وی با اشاره به برنامه ریزی های دشمنان با هدف خارج کردن ارزش های اسلامی از بطن جامعه، گفت: بایستی هوشیار بوده و تمرکز بیشتری روی خانواده ها داشته باشیم زیرا سست شدن بنیان خانواده، برهم زدن آرامش خانواده ها و جوانان، گسترش فساد و بی بندوباری از جمله آثار زیانبار بدحجابی است.

دراین همایش از فعالین حجاب با اهدا هدایی تجلیل بعمل آمد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.