کد خبر : 89523
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 سپتامبر 2016 - 16:04
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برخی جریان های سیاسی به دنبال تطهیر چهره آمریکا هستند بسته هستند

برخی جریان های سیاسی به دنبال تطهیر چهره آمریکا هستند

برخی جریان های سیاسی به دنبال تطهیر چهره آمریکا هستند

تبریز – مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: در حال حاضر برخی جریان های سیاسی در کشور به وجود آمده اند که به دنبال تطهیر چهره آمریکا هستند.

به گزارش اهروصال به نقل از مهر، سردار عزت الله جعفری شامگاه سه شنبه در جشن گرامیداشت عید غدیر در تبریز اظهار داشت: واقعه غدیر رخدادی الهی است زیرا خداوند به پیامبر اکرم اسلام دستور داد که جانشین خود را معرفی کند و پیامبر اسلام در حج الوداع و در حالی که حدود ۱۲۰ هزار نفر در این مراسم حضور داشتند،   حضرت علی (ع) را به عنوان جانشین خود معرفی کرد.

 وی با بیان اینکه امام وظیفه اجرای دستورات الهی را برعهده دارد، عنوان کرد: همان کسانی که با حضرت علی (ع) مخالفت کردند، در واقعه غدیر حضور داشتند و بعد از رحلت حضرت محمد (ص) تعدادی به بهانه اینکه حضرت علی (ع) جوان است، با رهبری ایشان مخالفت کردند و همین مخافلان می‌دانستند که حضرت علی (ع) در بحث عدالت سخت گیر است و هیچگاه از بیت المال بر کسی بخشش نخواهد کرد و تعدادی هم با آن حضرت دشمنی دیرینه داشتند، در واقع عده‌ای به خاطر اینکه منافع شان به خطر می افتاد، با رهبری حضرت علی (ع) مخالفت کردند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی ادامه داد: امروزه آل سعود خائن راه همان مشرکان را ادامه می‌دهد و با تولید داعش و کشتار مسلمانان با دستورات الهی و دین  اسلام مخالفت می‌کند.

وی با اشاره به وضعیت کنونی دنیا گفت: امروز ما را با آلمان و ژاپن مقایسه کرده و می گویند به جای ساخت سلاح‌های نظامی در اقتصاد سرمایه گذاری کنید، در واقع آمریکا می‌خواهد با این حرف‌های بیهوده ما را خلع سلاح کند، امکانات نظامی ما به آمریکا چه ربطی دارد، ما مقام معظم رهبری داریم و گوش به فرمان ایشان هستیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه انقلاب نکردیم که روزی با آمریکا دوست شویم، اظهار کرد: ماهیت انقلاب اسلامی مخالفت با کشورهای ستمگری همچون آمریکاست، ظلم‌های آمریکا در طول تاریخ، برخلاف آموزه‌های دین اسلام است.

وی ادامه داد: متأسفانه جریانی سیاسی در کشور به وجود آمده که می‌خواهد  آمریکا را تطهیر کرده و آن را کشوری دموکراتیک نشان دهد، در حالی که آمریکا نخستین کشوری است که از سلاح هسته‌ای استفاده کرده و ۱۱۰ هزار نفر را در ژاپن و در طول چند ثانیه از بین برد و همان کشوری است که کشتار گسترده‌ای علیه سرخپوستان انجام داده است.

جعفری با بیان اینکه مردم با شرافت ایران اسلامی بهترین مردم در طول عالم بشریت هستند، اظهار کرد: این مردم با غیرت در طول هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کرده و مقابل توپ و تانک دشمن سینه سپر کردند، امروزه وظیفه این ملت بزرگ است که تا در فتنه‌ها، انتخابات و دیگر برهه‌های حساس با آگاهی و معیار ولایت تصمیم گیری کرده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی در پایان سخنانش با انتقاد از فیش‌های نجومی، اظهار کرد: کسانی که در این وضع اقتصادی کشور حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند، باید دادگاهی شوند، ما در کشورمان مدیر کم نداریم و به راحتی می‌توانیم برای مدیران خائن جایگزین انتخاب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.