کد خبر : 8942
تاریخ انتشار : شنبه 28 فوریه 2015 - 13:09
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برگزاری محفل انسی با قرآن با حضور قاری مصری/ اجرای گروه تواشیح ثارا… بسته هستند

برگزاری محفل انسی با قرآن با حضور قاری مصری/ اجرای گروه تواشیح ثارا…

برگزاری محفل انسی با قرآن با حضور قاری مصری/ اجرای گروه تواشیح ثارا…

حجت الاسلام محمد نوری سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اهر در گفت وگو با خبرنگار اهروصال از برگزاری محفل انسی با قرآن کریم با حضور قاری مصری در این شهرستان خبر داد و گفت: به مناسبت برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم (۶ الی ۱۱ اسفند در تبریز)، ستاد اجرایی

حجت الاسلام محمد نوری سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اهر در گفت وگو با خبرنگار اهروصال از برگزاری محفل انسی با قرآن کریم با حضور قاری مصری در این شهرستان خبر داد و گفت: به مناسبت برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم (۶ الی ۱۱ اسفند در تبریز)، ستاد اجرایی محافل انس با قرآن کریم شهرستان اهر به ریاست فرماندار و همکاری ادارات و نهادهای شهرستان اهر محفل انسی با قرآن کریم با حضور قاری مصری «استاد احمد شحات احمد سید» و قاری بین المللی استاد احمدی وفا و قاری استانی آقای صابر افتخاری و اجرای گروه تواشیح ثار ا… برگزار می نماید.


وی ادامه داد: در این محفل قرآنی دو نفر از قاریان ممتاز شهرستان اهر عیسی مرادی و سجاد یحیایی نیز به قرآئت قرآن خواهند پرداخت.


حجت الاسلام نوری، گفت: زمان برگزاری این محفل روز یکشنبه مورخ ۱۰ اسفند ۹۳  بعد از نماز مغرب و عشاء و مکان آن آستان متبرکه امامزاده سید علی (ع) (مسجد شیخ عماد- مطلای اهر) خواهد بود.


وی افزود: حضور خواهران در این محفل قرآنی آزاد بوده و خواهران در قسمت زنانه مسجد به استماع قرآئت آیات زیبای قرآن کریم خواهند پرد اخت.


دبیر ستاد اجرایی محافل انس با قرآن کریم شهرستان اهر از عموم مردم و مومن شهرستان اهر جهت حضور در این محفل قرآنی دعوت نمود.

محفل قرآن کریم با قاری مصری

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.