کد خبر : 8881
تاریخ انتشار : شنبه 28 فوریه 2015 - 7:38
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای عملکرد کامل خرید خارجی جدید تراکتورسازی +جدول بسته هستند

عملکرد کامل خرید خارجی جدید تراکتورسازی +جدول

عملکرد کامل خرید خارجی جدید تراکتورسازی +جدول

به گزارش اهروصال، تراکتورسازان که در گام اول لیگ قهرمانان آسیا ناکام بودند برای قوت بخشیدن به استحکام خط دفاعی خود سلیو فریرا دوس‌‌سانتوس برزیلی را به تبریز کشاندند. گفته می‌شود سرمربی تراکتور- تونی اولیویرا- از این مدافع ۲۷ساله شناخت خوبی دارد و می‌خواهد با کمک او خط دفاعی‌اش را با صلابت بیشتر راهی میدان

به گزارش اهروصال، تراکتورسازان که در گام اول لیگ قهرمانان آسیا ناکام بودند برای قوت بخشیدن به استحکام خط دفاعی خود سلیو فریرا دوس‌‌سانتوس برزیلی را به تبریز کشاندند. گفته می‌شود سرمربی تراکتور- تونی اولیویرا- از این مدافع ۲۷ساله شناخت خوبی دارد و می‌خواهد با کمک او خط دفاعی‌اش را با صلابت بیشتر راهی میدان کند.
اما دوس‌‌سانتوس ۲۷ساله کیست و چه سابقه‌ای دارد؟ با گزارش مشرق درباره این مدافع همراه باشید تا بیشتر او را بشناسید:

از مصدومیت در چین تا رفتن به سگوندالیگا
در رزومه این مدافع ۱۹۰سانتی‌متری آمده که برای گویی‌ژورنه چین در فصل۲۰۱۰-۲۰۰۹ بازی می‌کرده است. با این حال سوابق تیم یادشده نشان می‌دهد این تیم سال۲۰۱۰ مدافعی برزیلی با نام گیلسون داشته که ۳۳ساله بوده است. ظاهراً دوس‌‌سانتوس قبل از آغاز فصل در چین مصدوم شده بود و همین عاملی شد برای عدم تجربه حضور در سوپرلیگ پرجمعیت‌ترین کشور دنیا.
سلیو پس از این راهی پرتغال شد تا فصل۲۰۱۱-۲۰۱۰ را با بلننسه در لیگ۲ این کشور موسوم به سگوندالیگا طی کند. فریرا فصل بدی هم نداشت. این مدافع بلندقامت اما چپ‌پا ۱۵مرتبه وارد ترکیب اصلی بلننسه شد و ۱۳۰۹دقیقه بازی کرد.

سفر به مولداوی و زدن ۳گل
دوس‌‌سانتوس سال بعد راهی مولداوی شد تا برای داسیا بازی کند و اتفاقاً تجربه خوبی هم بود. سلیو ۲۷بار در ترکیب اصلی تیم جدیدش قرار گرفت که حاصل ۲۳۸۶دقیقه تلاش در لیگ‌برتر مولداوی به ثمر رساندن سه گل بود. مدافع جدید تراکتور هفته نهم بازی‌ها گل سوم تیمش را(۸۷) به زاریا زد. این بازی ۱۹شهریور سال۹۰ برگزار شد.
سلیو دو هفته بعد(۳۰شهریور) به کاستولنی هم گل زد. البته این‌بار تک‌گل او در ایستگاه نهم لیگ مولداوی(دقیقه۲۹) برای داسیا سه امتیاز در بر داشت.
 

عملکرد کامل خرید خارجی جدید تراکتورسازی +جدول

خرید جدید تراکتور در ایستگاه۱۳ لیگ۲۰۱۲-۲۰۱۱ هم گلزنی کرد. این برزیلی در دقیقه۷۸ دیدار با راپیدگیدی گیچی گل زد تا شریک پیروزی ۳ بر صفر تیمش باشد. قابل توجه اینکه ‌آن زمان مربی تیم ایگو دوبروفسکی روس بود.

شاگرد لوژنی
سلیو پس از حضور موفقش در داسیای مولداوی راهی اوکراین شد. سلیو باید این‌بار زیر نظر اولگ لوژنی چهره‌ سرشناس اوکراین بازی می‌کرد. فصل بدی نبود. دوس‌‌سانتوس اگرچه گلی به ثمر نرساند اما در ۲۲بازی وارد ترکیب اصلی تیم لوژنی شد.
سلیو در لیگ۲۰۱۳-۲۰۱۲ موفق شد ۱۹۲۲دقیقه پیراهن تاوریا را بپوشد و البته طی این مدت پنج مرتبه با کارت زرد داوران روبه‌رو شد اما هرگز از زمین مسابقه اخراج نشد.
آن فصل تاوریا با ۲۷گل زده و ۴۶گل خورده تفاضل گل ضعیف۱۹- را به ثبت رساند و البته با ۳۲امتیاز یازدهم شد. در لیگ۲۰۱۳-۲۰۱۲ اوکراین این شاختاردونتسک بود که با ۷۹امتیاز عنوان قهرمان مسابقات را به‌دست آورد.

۹ماه و ۲۴روز گذشت
تاوریا به دلیل درخشش سلیو یک فصل دیگر قرارداد این مدافع را(۲۰۱۴-۲۰۱۳) تمدید کرد. هرچند مصدومیت باعث شد تا فقط اواخر لیگ به بازی‌ها برسد.
دوس‌‌سانتوس موفق شد تنها چهار مرتبه برای تاوریا که نیکولای نیکولف بلغاری را به عنوان سرمربی آورده بود بازی کند.
سلیو اولین بازی‌اش را هفته بیستم لیگ اوکراین برابر شاختاردونتسک انجام داد. این مدافع هفته۲۷ مسابقات به ورسکلا(۱+۴۵) گل هم زد تا عامل تساوی یک- یک دو تیم باشد. دوس‌‌سانتوس آخرین‌بار ۱۴اردیبهشت سال۹۳ برای تاوریا ۹۰دقیقه مقابل متالودونتسک بازی کرد و این آخرین بازی رسمی او در زمین چمن بود و این یعنی حدود ۱۰ ماه است که از مسابقات و بازی به دور بوده و باید دید تراکتور چقدر از حضور وی سود خواهد برد. جالب اینکه در این بازی‌ها پست او دفاع چپ متمایل به مرکز بود نه مدافع وسط.
 

عملکرد خرید جدید تراکتورسازی در ۴سال گذشته

 

تیم

لیگ

فصل

تعداد بازی

حضور در ترکیب اصلی

مجموع دقایق بازی

گل زده

کارت زرد

بلننسه

پرتغال/ لیگ۲

۲۰۱۱-۲۰۱۰

۱۷

۱۵

۱۳۰۹

۶

داسیا

مولداوی

۲۰۱۲-۲۰۱۱

۲۷

۲۷

۲۳۸۶

۳

۲

تاوریا

اوکراین

۲۰۱۳-۲۰۱۲

۲۲

۲۲

۱۹۲۲

۵

تاوریا

اوکراین

۲۰۱۴-۲۰۱۳

۴

۴

۳۶۰

۱

۲

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.