کد خبر : 8861
تاریخ انتشار : شنبه 28 فوریه 2015 - 3:51

با وحدت، صبر، تحمل موجبات پیشرفت ورزش شهرستان اهر را مهیا سازیم

با وحدت، صبر، تحمل موجبات پیشرفت ورزش شهرستان اهر را مهیا سازیم

به گزارش اهروصال، عباس فلاحی باباجان نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در نشست روسای هیاتهای ورزشی شهرستان اهر اظهار داشت: رشد متوازن و آمایش سرزمین در ورزش نیاز آذربایجانشرقی رعایت شده است. وی افزود: ورزش شهرستان اهر حرکت خود رابه سمت موفقیت و پیشرفت آغاز کرده و در این راه باید

به گزارش اهروصال، عباس فلاحی باباجان نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در نشست روسای هیاتهای ورزشی شهرستان اهر اظهار داشت: رشد متوازن و آمایش سرزمین در ورزش نیاز آذربایجانشرقی رعایت شده است.

وی افزود: ورزش شهرستان اهر حرکت خود رابه سمت موفقیت و پیشرفت آغاز کرده و در این راه باید با یکدلی، وحدت و یکپارچگی هیاتهای ورزشی موجبات پیشرفت را فراهم نماییم.

فلاحی ادامه داد: فرصت های بسیاری در ورزش شهرستان اهر وجود دارد که بایستی با وحدت، صبر، تحمل آن را حفظ و موجبات پیشرفت را مهیا سازیم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی خواستار کاهش نگرش تمرکز گرایانه به ورزش کشور و استان شد .

فلاح در این نشست بر توسعه ورزش روستایی و بومی و محلی تاکید کرد و گفت: ورزش در بخش روستایی در شهرستان اهر و حتی استان رو به رشد بوده است.

وی همچنین گفت: شناسایی قابلیت ها در رشته های ورزشی در شهرستانها مورد نیاز بوده و توسعه قابلیت های منطقه ای مدال آوری برای استان را بهمراه خواهد داشت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
سالار سه‌شنبه , 3 مارس 2015 - 18:17

به جای نصیحت این آن بهتراست ……………. را از عربده کشی برحذر دارید وخودنیز استعفا دهید که بدترین نمایندهجنابعالی بودید زنده باد معماری مرد شجاع اهر

نظرات بسته شده است.