کد خبر : 87721
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 8 سپتامبر 2016 - 13:16

اعلام فراخوان کارگاه شعر سازمان بسیج هنرمندان استان آذربایجان شرقی

اعلام فراخوان کارگاه شعر سازمان بسیج هنرمندان استان آذربایجان شرقی

اهروصال: مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان اهر از اعلام فراخوان کارگاه شعر سازمان بسیج هنرمندان استان آذربایجان شرقی خبر داد.

حمید جبارزاده، در گفتگو با اهروصال اظهار داشت: امسال نیز همچون سالهای گذشته کارگاه شعر بسیج به صورت سه کارگاه با همت انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

 وی افزود : کارگاه تابستانی این جشنواره در استان با موضوعات؛ ادبیات دفاع مقدس، شهریار و انقلاب اسلامی، جایگاه شهدای مدافع حرم ، مبارزه با تکفیری ها و سلفی ها، توجه به فرهنگ اسلامی و جلوگیری از ولنگاری فرهنگی و رسالت بسیج در جنگ نرم و لزوم پاسداری از فرهنگ انقلاب اسلامی برگزار می شود.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان اهر ادامه داد: در کارگاه شعر سازمان بسیج هنرمندان استان آذربایجان شرقی شاعران علاقه مند می‌توانند جهت شرکت در این کارگاه آثار خود را به زبان ترکی و یا فارسی بدون محدودیت تعداد اثر به آدرس ایمیل سازمان ارسال و یا به صورت تایپ شده در کاغذ آ۴ به همراه مشخصات کامل تا پایان وقت اداری بیستم شهریور ماه به دفتر کانون بسیج هنرمندان شهرستان اهر واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل نمایند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: آثار رسیده به دبیرخانه توسط اساتید مجرب بررسی و اشعار برگزیده در کارگاهی با حضور صاحبان اثر بررسی و تحلیل و از نفرات برگزیده استانی تجلیل به عمل خواهد آمد.

آدرس ایمیل سازمان بسیج هنرمندان استان جهت ارسال آثار :  Honarmandan.ea@gmail.com

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
امیرابوالفضل عباسیان جمعه , 9 سپتامبر 2016 - 15:30

ممنون از اطلاع رسانی بابت موضوعات کارگاه شعر بسیج ممنون آقای جبارزاده

نظرات بسته شده است.