کد خبر : 8762
تاریخ انتشار : جمعه 27 فوریه 2015 - 19:07
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ثبت‌نام ۲ هزار نفر در طرح پلیس افتخاری آذربایجان‌ شرقی بسته هستند

ثبت‌نام ۲ هزار نفر در طرح پلیس افتخاری آذربایجان‌ شرقی

ثبت‌نام ۲ هزار نفر در طرح پلیس افتخاری آذربایجان‌ شرقی

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، سرهنگ مجید ردکا ظهر امروز در آیین اختتامیه دومین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی اظهار داشت: رویکرد پلیس بر این استوار است که بتوانیم از همه سطوح و آحاد جامعه در تمام مقاطع استفاده کرده و مردم نقش اساسی در این بین ایفا کنند. وی با تاکید

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، سرهنگ مجید ردکا ظهر امروز در آیین اختتامیه دومین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی اظهار داشت: رویکرد پلیس بر این استوار است که بتوانیم از همه سطوح و آحاد جامعه در تمام مقاطع استفاده کرده و مردم نقش اساسی در این بین ایفا کنند.


وی با تاکید بر اینکه به همکاری رسانه‌ها در جذب و جلب مشارکت مردمی در پلیس افتخاری نیازمندیم، افزود: به‌خصوص که در آستانه رسیدن چهارشنبه سوری نیز قرار داریم و برای پیشگیری از خطرات احتمالی باید اطلاع‌رسانی و همکاری صحیح صورت گیرد.


ردکا به موضوع ارتباط و تعامل بین رسانه و پلیس نیز اشاره کرده و گفت: هیچ یک از پدیده‌های اجتماعی به تنهایی قابل رسیدگی نیستند و نیاز به مشارکت و همکاری تمام سازمان‌ها دارد.


به گفته‌ معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی، موضوع امنیت نیز جزو ضروریات زندگی اجتماعی بوده و موضوعی نیست که صرفا توسط پلیس و سازمان‌های امنیتی، اطلاعاتی در جامعه نهادینه شود بلکه نیازمند مشارکت همه نهادها و به‌ویژه مردم است.

۱۴-۶-۲۱-۱۷۶۲۴۱۱


وی با بیان اینکه نظم و امنیت و اقدامات امنیتی با رسانه‌ها ارتباط دوسویه دارد، تصریح کرد: رسانه‌ها در جذب و جلب مشارکت مردم برای تولید و ایجاد امنیت تاثیر بسزایی دارند.


ردکا با اشاره به برخی از نمونه‌های موفق این همکاری دوسویه اظهار داشت: موضوع همیاران پلیس در حوزه پلیس راه از جمله این موارد بود که مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و همچنین در بحث بستن کمربند ایمنی و کاهش تلفات و حوادث جاده‌ای نمود عینی تعامل رسانه و پلیس مشاهده شد.


معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی آذربایجان‌ شرقی خواستار حمایت اصحاب رسانه از فعالیت‌های پلیس و آگاهی‌بخشی صحیح به مردم شده و گفت: ایجاد امنیت و بالاتر از آن ایجاد حس امنیت موضوعی نیست که تنها توسط پلیس، نیروهای مسلح و سازمان‌های امنیتی در جامعه نهادینه شود.


وی با تاکید بر اینکه در جامعه باید نظم و امنیت برقرار باشد تا رسانه‌ها بتوانند فعالیت کنند، یادآور شد: از سوی دیگر رسانه‌ها نیز می‌توانند از نظر فکری و مشورتی همواره در کنار پلیس و در مواقع لزوم اثرگذار باشند.
 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.