کد خبر : 87605
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 سپتامبر 2016 - 11:02
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کلنگ‌زنی پروژه‌های ۳۰ میلیارد ریالی در بخش درمانی اهر/ نقش بهورزان در کنترل و مهار بیماری تب‌برفکی و آنفلوانزای پرندگان مشهود بود بسته هستند

کلنگ‌زنی پروژه‌های ۳۰ میلیارد ریالی در بخش درمانی اهر/ نقش بهورزان در کنترل و مهار بیماری تب‌برفکی و آنفلوانزای پرندگان مشهود بود

کلنگ‌زنی پروژه‌های ۳۰ میلیارد ریالی در بخش درمانی اهر/ نقش بهورزان در کنترل و مهار بیماری تب‌برفکی و آنفلوانزای پرندگان مشهود بود

فرماندار اهر بابیان اینکه طی سه سال گذشته کلنگ پروژه‌هایی بااعتبار بیش از ۳۰ میلیارد ریال به زمین زده‌شده است، گفت: در طول ۳ سال گذشته مبلغی بالغ‌بر ۱۵۰ میلیارد ریال در طرح تحول نظام سلامت در شهرستان اهر هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار اهروصال، سید محمدعابدی در مراسم روز بهورز در شهرستان اهر، بابیان اینکه مهم‌ترین اقدام دولت تدبیر و امید در ۳ سال گذشته، بحث سلامت جامعه اسلامی است اظهار داشت: عقل سالم در بدن سالم است از مهم‌ترین اقدامات دولت تدبیر و امید نیز در بحث سلامت بوده است و دراین‌باره در ۳ سال گذشته تلاش‌های فراوانی انجام‌شده است.

وی با اشاره به نقش بهورزان در سلامت اجتماعی افزود: عملیاتی‌ترین، زیربنایی‌ترین و پایه‌ای‌ترین بخش نیروهای شبکه بهداشت و درمان مربوط به بهورزان عزیز است.

فرماندار شهرستان اهر، با اشاره به هزینه‌های صرف شده در حوزه سلامت در شهرستان اهر در دولت یازدهم، گفت: در طول ۳ سال گذشته مبلغی بالغ‌بر ۱۵۰ میلیارد ریال در طرح تحول نظام سلامت در شهرستان اهر هزینه شده است که این میزان رقم قابل‌توجهی را شامل می‌شود.

وی افزود: در دولت یازدهم، و علی‌الخصوص در یک سال و نیم گذشته، تجهیزات متعددی برای بیمارستان باقرالعلوم(ع) شهر اهر خریداری‌شده که در تشخیص بیماری‌ها و درمان بیماران به پزشکان عزیز کمک می‌کند.

عابدی به برخی پروژه‌های بزرگ شبکه بهداشت و درمان این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: در ۳ سال گذشته کلنگ پروژه‌هایی بااعتبار بیش از ۳۰ میلیارد ریال به زمین زده‌شده است که با اتمام این پروژه‌ها، شاهد خدمات‌دهی به مردم عزیز در چند ماه آینده خواهیم بود.

وی نقش بهورزان را بسیار مهم ارزیابی کرد و ابراز داشت:  نقش بسیار مؤثر بهورزان در نظام سلامت کشور را به صورت عینی در ماه های گذشته که شاهد بیماری‌های تب برفکی و آنفلوانزای مرغی در شهرستان اهر بودیم، مشاهده کردیم و عزیزان بهورز با هماهنگی های انجام شده، نقش تأثیرگذاری در این زمینه ایفا کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.