کد خبر : 8738
تاریخ انتشار : جمعه 27 فوریه 2015 - 13:02

حمایت از تیم امید ارسبارن در مسابقات فوتبال مناطق امید باشگاههای کشور

حمایت از تیم امید ارسبارن در مسابقات فوتبال مناطق امید باشگاههای کشور

سید محمد حسینی مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال شهرستان اهر در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: طبق اعلام قبلی و برنامه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، مرحله اول مسابقات فوتبال مناطق امید باشگاههای کشور به میزبانی اهر برگزار خواهد شد.   وی افزود: در این دوره از مسابقات تیمهای ادب سلماس، ذرت کاران اردبیل،

سید محمد حسینی مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال شهرستان اهر در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: طبق اعلام قبلی و برنامه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، مرحله اول مسابقات فوتبال مناطق امید باشگاههای کشور به میزبانی اهر برگزار خواهد شد.  

وی افزود: در این دوره از مسابقات تیمهای ادب سلماس، ذرت کاران اردبیل، پارسه دانش سهند، علم و ادب تبریز، بعثت کرمانشاه و ارسباران اهر حضور خواهند داشت.

حسینی با بیان اینکه آغاز این بازیها قرار بود در روز پنجم اسفند ماه در اهر باشد ولی به دلیل بارش برف سنگین به نهم اسفند ماه موکول شد ادامه داد: از تمامی علاقمندان به ورزش و مسئولان عزیز خواهشمندیم تا با حضور در ورزشگاه تختی و تشویق تیم فوتبال امید ارسبارن هیئت فوتبال شهرستان اهر را در برگزاری هر چه بهتر این مسابقات یاری و همراهی نمایند تا بتوانیم میزبان خوبی در این دوره باشیم.

لازم به ذکر است؛ قرعه کشی این بازیها ساعت ۱۹ عصر امروز جمعه در محل اداره ورزش و جوانان و شروع بازیها نیز از ساعت ۱۰ صبح روز ۹ اسفند ماه در ورزشگاه تختی خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
صابر محرمزاده جمعه , 27 فوریه 2015 - 17:15

به امید پیروزی های مکرر تیم امید فوتبال ارسباران وجود به لیگ برتر انشالله

مجتبی جمعه , 27 فوریه 2015 - 18:20

تا بعضی از آقایان کنار این تیم هستن عمرا این تیم نتیجه بگیره
ولی انشالله شهر اهر سربلند باشه

نظرات بسته شده است.