کد خبر : 87036
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 1 سپتامبر 2016 - 11:21
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کسانی که در حوزه آب فعالیت می کنند اجر و پاداش سقایی دارند بسته هستند

کسانی که در حوزه آب فعالیت می کنند اجر و پاداش سقایی دارند

کسانی که در حوزه آب فعالیت می کنند اجر و پاداش سقایی دارند

اهروصال: استاندار آذربایجان شرقی گفت: پروژه آبرسانی به ۲۲ روستا از جمله خدمات دولت و شرکت آب و فاضلاب روستایی است دولت هزینه توسعه و بهسازی ابرسانی قطره ای و بارانی را پرداخت می کند.

به گزارش خبرنگار اهروصال، اسماعیل جبارزاده در مراسم افتتاح مجتمع آبرسانی شهید حسن باقری افشرد در جمع روستاییان افشرد اظهار داشت:اهالی و فرزندان روستای افشرد افتخار منطقه، استان و کشور هستندنمونه بارز این امر سردارشهید حسن باقری افشردی می باشد.

وی با بیان اینکه حفظ فرهنگ شهید و شهادت وظیفه دولت است گفت: طبق منویات مقام معظم رهبری همه ما باید در تمامی زمینه ها یاد و نام شهیدان گلگون کفن عزیمان را ارج نهیم به همین منوال نیز نام این پروژه هم بنام شهید والا مقام حسن باقری افشردی نامگذاری شده است.

استاندار آذربایجان شرقی در بخشی از سخنان خود گفت: کسانی که در حوزه آب فعالیت می کنند اجر و پاداش سقایی دارند، آب عامل حیاتی و توسعه در تمام حوزه ها است.

وی با ذکر اینکه مهاجرت روستائیان به شهر ها و بخصوص حاشیه شهر ها جای نگرانی دارد و در شرایط سخت و دشوار زندگی میکنند ابراز داشت: باید درآمد روستائیان افزایش یابد جوانان بخصوص جوانان تحصیل کرده عامل توسعه روستائیان هستند.

رئیس شورای اداری استان آذربایجان شرقی در مورد این پروژه یادآور شد: پروژه آبرسانی به ۲۲ روستا از جمله خدمات دولت و شرکت آب و فاضلاب روستایی است دولت هزینه توسعه و بهسازی ابرسانی قطره ای و بارانی را پرداخت میکند.

جبارزاده در مورد اعتبارات شهرستان هریس در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت:اعتبار شهرستان ۱۱ میلیارد  ۵۰۰ میلیون ریال در حوزه اقتصاد مقاومتی است که توسط سپاه عاشورا و بسیج سازندگی توزیع خواهد شد.

وی در مورد فرش هریس وبرند بودن آن در جهان گفت: فرش هریس هنر است و شهرت جهانی دارد و در کل دنیا شناخته شده است و پتانسیل این شهرستان می باشد که از این طریق می توان مقابل استکبار جهانی ایستاد توسعه هنر فرش هریس جزء برنامه های اقتصاد مقاومتی است و امیدواریم بارونق این صنعت شاهد مهاجرت معکوس از شهر به روستا ها باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.