کد خبر : 8613
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 فوریه 2015 - 10:56
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نقش مهم و اساسی علم شیمی در توسعه همه جوامع و کشورها بسته هستند

نقش مهم و اساسی علم شیمی در توسعه همه جوامع و کشورها

نقش مهم و اساسی علم شیمی در توسعه همه جوامع و کشورها

به گزارش اهروصال، سید محمد عابدی در اولین همایش ملی کاربرد علوم شیمی و صنایع دارویی، شیمیایی و محیط زیست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر اظهار داشت: بشر امروز با پیشرفت هایی که امروزه در عرصه های مختلف داشته در کسب علوم عملیاتی موفق شده است. فرماندار اهر با بیان اینکه انسان با آموختن علم

به گزارش اهروصال، سید محمد عابدی در اولین همایش ملی کاربرد علوم شیمی و صنایع دارویی، شیمیایی و محیط زیست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر اظهار داشت: بشر امروز با پیشرفت هایی که امروزه در عرصه های مختلف داشته در کسب علوم عملیاتی موفق شده است.

فرماندار اهر با بیان اینکه انسان با آموختن علم علوم در تمامی عرصه ها خدمات ارائه می کند، افزود: اگر در بررسی تمامی رشته های علمی توجه کنیم خواهیم دید که علم شیمی در همه ابعاد زندگی انسان به عنوان علم عادل وجود دارد.

عابدی ادامه داد: امروزه علم شیمی در توسعه همه جوامع و کشورها و حتی در توسعه چند جانبه بشری نقش مهم و اساسی ایفاء می کند و با توجه به این پیشرفت هایی که بشر در عرصه های مختلف کرده و در برخی موارد باعث آلودگی محیط زیست و از بین رفتن خود نیز شده برخی علم شیمی را مقصر می دانند.

وی با تاکید بر اینکه رشته شیمی در همه ابعاد زندگی انسان نقش اساسی دارد، تصریح کرد: اگر این رشته استراتژی و بسیار مهم در دست غیر متعهدان و غیر کارشناسان قرار بگیرد به یکی از خطرناک ترین رشته های شناخته شده تبدیل می شود.

فرماندار اهر به استفاده نادرست و ناصحیح از علم شیمی برای تولید انواع مواد مخدر و قرص های روان گردان اشاره و اظهار داشت: متاسفانه با استفاده نادرست از علوم شیمی برخی افراد سودجو اقدام به تولید مواد مخدر در آزمایشگاه های شیمی می کنند که این بلایی خانمان سوز گریبان گیر خانواده ها و ظلم در حق بشریت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.