کد خبر : 85702
تاریخ انتشار : شنبه 27 آگوست 2016 - 20:19
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران در تقویم هنری کشور ثبت می شود بسته هستند

جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران در تقویم هنری کشور ثبت می شود

جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران در تقویم هنری کشور ثبت می شود

اهروصال: معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران در تقویم هنری کشور ثبت می شود.

علی مرادخانی در حاشیه مراسم اختتامیه دهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال، اظهار داشت: جشنواره نسبت به سال‌های گذشته تغییرات خوبی داشته و سعی می‌کنیم امکانات جشنواره را نیز در سال‌های آتی بیشتر و بهتر کنیم.

وی افزود: جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران اکنون در سطح سراسری برگزار می‌شود و به دلیل نوع پیام‌رسانی‌ دستور کارش خیلی خاص است به‌نحوی‌که در آینده نزدیک باید به این‌گونه تئاترها توجه بیش‌تر نشان دهیم.

مرادخانی در مورد ثبت جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر (ارسباران) در تقویم هنری کشور گفت: این رویداد در تقویم هنری کشور ثبت خواهد شد زیرا دهمین دوره‌ آن برگزار شده و یک دهه تجربه در این موضوع وجود دارد که برای یک رخداد هنری کم نیست و این جشنواره می‌تواند پایدار بماند.

وی همچنین خاطر نشان شد: باید در دهه دوم تحولات جدیدی دید و حتی نوع نگاه را، تعمق بیشتری کرد که کار خوبی در آن اتفاق بیفتد در دهه بعد. ، در کشور ثبت است و حضور دارد و در تئاتر کشور اثرگذار است.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد بین‌المللی شدن جشنواره تئاتر کوتاه اهر (ارسباران) عنوان داشت: برای بین‌المللی شدن این جشنواره زیرساخت‌هایی لازم داریم و افزایش امکانات و حضور هنرمندان و اسکان و سالن‌ها و پلاتوی و موضوعاتی نظیر این همه باید اتفاق بیافتد.

مرادخانی در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: امیدواریم در سال ۹۵ به بخشی از این‌ موضوعات رسیدگی شود تا امکانات لازم در اختیار قرار گیرد و همکاران من در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز خود در این زمینه تلاش خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.