کد خبر : 85697
تاریخ انتشار : جمعه 26 آگوست 2016 - 12:37
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برگزاری جشنواره سراسری تئاتر کوتاه در شهرستان اهر تداوم می‌یابد بسته هستند

برگزاری جشنواره سراسری تئاتر کوتاه در شهرستان اهر تداوم می‌یابد

برگزاری جشنواره سراسری تئاتر کوتاه در شهرستان اهر تداوم می‌یابد

اهروصال: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: با تلاش و همکاری صمیمانه تمامی هنرمندان و مسئولان جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در شهرستان اهر تداوم می‌یابد.

به گزارش خبرنگار اهروصال، محمد محمدپور در آئین اختتامیه دهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر (ارسباران)، بابیان اینکه هنرمندان مؤثرترین افراد در تقویت، توسعه و تعالی عرصه هنر کشور هستند اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر نوآوری بوده که به همت هنرمندان عرصه تئاتر شهرستان اهر راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه تئاتر کوتاه از متن و بطن هنرمندان اهری برخاسته است، افزود: تداوم جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در شهرستان اهر، به همت، همدلی، همراهی، اتفاق و اشتراک نظر و عواطف پاک شهروندان اهری و هنرمندان بستگی دارد.

وی با تأکید بر اینکه با وجود تلاش و همکاری صمیمانه تمامی هنرمندان و مسئولان جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در شهرستان اهر تداوم می‌یابد، گفت: با توجه به ویژگی‌های منحصر به‌ فرد این رویداد ملی، دوره‌های بعدی همچنان در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خواستگاه اصلی تئاتر کوتاه کشور شهرستان اهر است، افزود: به‌هیچ‌عنوان معتقد نیستیم که این جشنواره در مرکز استان برگزار شود چراکه با حمایت تمامی هنرمندان برای اجرای جشنواره، امید داریم تا ای جشنواره، مخصوص منطقه ارسباران و به‌ویژه این شهرستان باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.