کد خبر : 85695
تاریخ انتشار : جمعه 26 آگوست 2016 - 11:47
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ۲۱۲ اثر از ۲۶ استان کشور به جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسال شد بسته هستند

۲۱۲ اثر از ۲۶ استان کشور به جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسال شد

۲۱۲ اثر از ۲۶ استان کشور به جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسال شد

اهروصال: دبیر اجرایی دهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر گفت: اهر ابداع‌کننده هنر تئاتر کوتاه در کشور و تنها میزبان آن در کشور بوده و در سراسر جهان، در ۴ نقطه تئاتر کوتاه اجرا می‌شود که اهر یکی از قطب‌های تئاتر خیز کشور است.

به گزارش خبرنگار اهروصال، احمد رجب پور در آیین اختتامیه دهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر، با اشاره به پاسخ گسترده هنرمندان و گروه‌های نمایشی از سراسر کشور به فراخوان دبیرخانه دائمی جشنواره، برگ زرینی در تاریخ تئاتر کوتاه ارسباران و ایران رقم خورد اظهار داشت: در پایان مهلت زمان فراخوان، ۲۱۲ اثر از ۲۶ استان کشور آثار نمایشی خود را به دبیرخانه جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسال شد.

وی افزود: دهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر با همت و تلاش هنرمندان و حمایت‌های مسئولان برگزار و با پشتیبانی مردم به‌طور باشکوه توانستیم به‌پایان برسانیم.

دبیر اجرایی دهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر، با اشاره به استقبال مردم ارسباران، یادآور شد: پس از طی مراحل بازبینی، ۲۳ اثر نمایشی در بخش‌های خیابانی و صحنه‌ای به جشنواره راه یافت که این آثار در سه روز از ۳۱ مردادماه تا سوم شهریورماه بر روی صحنه نمایش رفتند و مورد استقبال بی‌نظیر مردم شهرستان‌های اهر، ورزقان، هریس، کلیبر و خداآفرین گرفت.

وی مهم‌ترین شاخصه دهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر را حضور میهمانان و فرهیختگان هنرمند از سراسر کشور دانست و افزود: شهرستان اهر ابداع‌کننده هنر تئاتر کوتاه در کشور و تنها میزبان آن در کشور بوده و در سراسر جهان، در ۴ نقطه تئاتر کوتاه اجرا می‌شود که اهر یکی از قطب‌های تئاتر خیز کشور است.

وی در پایان خواستار احداث سالن بزرگ تئاتر در شهرستان اهر شده و جمعی از هنرمندان نیز، خواستار ایجاد دانشگاه علمی کاربردی هنر در شهرستان اهر شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.