کد خبر : 85422
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 آگوست 2016 - 3:11
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دومین روز دهمین جشنواره تئاتر کوتاه اهر (ارسباران) پایان یافت بسته هستند

دومین روز دهمین جشنواره تئاتر کوتاه اهر (ارسباران) پایان یافت

دومین روز دهمین جشنواره تئاتر کوتاه اهر (ارسباران) پایان یافت

دومین روز از دهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر (ارسباران) با اجرای ۱۳ نمایش در بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی پایان یافت.

به گزارش خبرنگار اهروصال، آثار برگزیده توسط هیئت بازبینی در دومین روز از دهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر (ارسباران)، نمایش‌های بخش صحنه‌ای از ۱۱ پیش از ظهر امروز در سالن میرزا جعفر قراجه داغی و پلاتو استاد محب اهری تا شامگاه امروز دوشنبه به اجرای نمایش‌ها پرداختند.

نمایش‌های اجرا شده در دومین روز جشنواره در بخش صحنه‌ای شامل آثار دوشیزه شانسی خانم از اراک، مسافر از شهرستان اهر، انفال سیب از هرسین، سیزده صفر پنج از شهرستان اهر و دردسرهای یک مستأجر از ملایر می‌شود.

همچنین علاوه بر نمایش‌های صحنه‌ای، آثار راه‌یافته بخش خیابانی که به دلیل اجرای عمومی در سطح شهر اهر استقبال مردم بی‌نظیر و مثال‌زدنی است.

در بخش خیابانی طی دومین روز جشنواره آثار کوچ از آبادان، خیابان، کوچه، خانه از اندیمشک، حکایت غریب از رشت، به همین سادگی از شهرستان مرند، آیا کسی هست که کار را تمام کند از کرج، فرشته‌ماهی‌ها در خاک از تهران، اورییم یخلیپ قولاریم اوسته و نمایش آیین سنتی آتیل ماتیل چرشنبه از ارومیه نمایش‌های خود را اجرا کردند.

گروه‌های نمایشی در جشنواره سراسری تئاتر کوتاه افتخارآفرینی می‌کنند

دبیر اجرایی دهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر شامگاه دوشنبه با اشاره به استقبال و حمایت اهری‌ها از بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی و هنری کشور در اهر، اظهار داشت: جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر با حمایت‌های همه‌جانبه ظرفیت عظیمی برای بین‌المللی شدن دارد و آن‌هم نیازمند همکاری مسئولان شهرستانی، استانی و بالأخص کشوری است.

احمد رجب پور بابیان اینکه سه اثر نمایشی برگزیده در شهرستان هریس اجرا می‌شود، گفت: نمایش خیابان، کوچه و خانه از شهرستان اندیمشک استان خوزستان و مستر شهروند از استان اصفهان و کوچ از آبادان نمایشی‌های انتخاب شده جهت اجرا در شهرستان هریس هستند.

عضو انجمن نمایشی آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه گروه‌های نمایشی راه‌یافته به جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر افتخار می‌آفرینند، خاطرنشان کرد: مردم منطقه ارسباران با حضور در زمان‌های اجرای نمایش‌ها می‌توانند با آداب و رسوم دیگر مناطق کشور آشنا شوند و این امر یکی از حسن‌های جشنواره تئاتر کوتاه است که در زمان اندک مفهوم نمایش را به مخاطبان انتقال می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.