کد خبر : 85047
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آگوست 2016 - 7:07
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اردوی بعدی تیم ملی هندبال بانوان ایران ۹ شهریورماه آغاز می‌شود بسته هستند

اردوی بعدی تیم ملی هندبال بانوان ایران ۹ شهریورماه آغاز می‌شود

اردوی بعدی تیم ملی هندبال بانوان ایران ۹ شهریورماه آغاز می‌شود

سرپرست تیم ملی هندبال بانوان ایران، با اشاره به اینکه ۳ نفر از بازیکنان حاضر در اردوی اهر برای اردوی بعدی حذف می‌شوند، گفت: در صورت تصمیم و موافقت فدراسیون، اردوی بعدی تیم ملی هندبال ایران از ۹ شهریورماه آغاز می‌شود.

طاهره مبری در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال، با اشاره به اتمام دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال بانوان ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور کره جنوبی، اظهار داشت: دومین اردوی تیم ملی هندبال بانوان در شهرستان اهر پایان یافت و تلاش بازیکنان در این اردو را مطلوب ارزیابی می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه ۲۶ تن از بازیکنان در اردوی آماده‌سازی شهرستان اهر حضور یافتند، افزود: شهرستان اهر با وجود امکانات کمی و کیفی میزبانی بهتری از تیم ملی هندبال بانوان انجام داد و از این طریق وظیفه‌داریم تا از همکاری همه‌جانبه ورزش دوستان قدردانی کنیم.

سرپرست تیم ملی هندبال بانوان ایران، با تأکید بر اینکه درخواست اردوی یک هفته‌ای شهریورماه به فدراسیون هندبال کشور داده‌ایم، گفت: زمان مدنظر ما برای اردوی بعدی تیم ملی هندبال بانوان، ۹ شهریورماه است که درخواست آن را به فدراسیون داده‌ایم تا صورت موافقت نظر نهایی را اعلام کنند.

مبری، بابیان اینکه احتمالاً و در صورت اعلام نظر فدراسیون ۳ نفر از ترکیب اردوی تیم هندبال بانوان حاضر در شهرستان اهر برای اردوی شهریورماه خط می‌خورند، اظهار کرد: با خط خوردن دو تا سه تن از بازیکنان اردوی بعدی تیم ملی هندبال منسجم‌تر خواهد بود و برنامه‌های تخصصی در زمینه بدن‌سازی، دروازه‌بان‌ها و مهارت‌های فردی آغاز شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.