کد خبر : 85046
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آگوست 2016 - 11:51
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نتیجه تلاش گروه‌های نمایشی تئاتر وابسته به تصمیم هیات داوران جشنواره تئاتر ارسباران است بسته هستند

نتیجه تلاش گروه‌های نمایشی تئاتر وابسته به تصمیم هیات داوران جشنواره تئاتر ارسباران است

نتیجه تلاش گروه‌های نمایشی تئاتر وابسته به تصمیم هیات داوران جشنواره تئاتر ارسباران است

سرپرست گروه نمایشی سون باهارین گوز یاشلاری گفت: زمان زیادی برای حضور در جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر مشغول به تمرین بودیم و نهایت تلاشمان را کرده‌ایم تا برای مردم نمایش اجرا کنیم ولی نهایتاً نتیجه تلاش چندین ماهه گروه به تصمیم هیات داوران بستگی دارد.

به گزارش اهروصال، غلامرضا علیزاده در حاشیه اجرای نمایش در دهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر، اظهار داشت: استقبال مردم شهرستان اهر از نمایش‌های صحنه‌ای تئاتر کوتاه بی‌نظیر و مثال‌زدنی است.

وی ادامه داد: بنده سومین بار متوالی است که در جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر شرکت می‌کنم و در هر حضور مقام‌های مختلفی نیز کسب کرده‌ایم.

سرپرست گروه نمایشی سون باهارین گوز یاشلاری یادآور شد: زمان زیادی برای حضور در جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر مشغول به تمرین بودیم و نهایت تلاشمان را کرده‌ایم تا برای مردم نمایش اجرا کنیم ولی نهایتاً نتیجه تلاش چندین ماهه گروه به تصمیم هیات داوران بستگی دارد.

این هنرمند عرصه تئاتر و موسیقی عاشیق با اشاره به اینکه تمرین‌های گروه نمایشی سون باهارین گوز یاشلاری پیش از آغاز سال ۹۵ شروع کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: در سال جاری تصمیم داریم تا با آماده‌سازی چندین اثر مختلف در دیگر جشنواره‌ها نیز حضور یابیم تا در حد توان برای ارومیه و آذربایجان غربی مقام کسب کنیم.

علیزاده با تأکید بر اینکه هنر تئاتر در کلام واقعی بیان احساسات و واقعیت‌های جامعه است، بیان کرد: به‌طور مثال نمایشی که اجرا کردیم از قدمت بالایی برخوردار بوده و سعی کردیم تا سنت‌های گذشتگان را برای آشنایی مردم بر روی صحنه بیاوریم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.