کد خبر : 84855
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آگوست 2016 - 7:10
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای افزایش چشمگیر بانوان در تیم‌های ملی/حضور بانوان از ۱۶ استان در تیم‌های ملی بسته هستند

افزایش چشمگیر بانوان در تیم‌های ملی/حضور بانوان از ۱۶ استان در تیم‌های ملی

افزایش چشمگیر بانوان در تیم‌های ملی/حضور بانوان از ۱۶ استان در تیم‌های ملی

اهروصال: مدیرکل دفتر هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: درگذشته در ورزش بانوان فقط در برخی استان‌ها در تیم‌های ملی نماینده و تیم داشتیم ولی اکنون این حضور چشمگیرتر شده و شاهد حضور بانوان از ۱۶ استان در تیم‌ها و رده‌های ملی در مقاطع سنی مختلف هستیم.

پروین کرم‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: ما به‌منظور نظارت بر اردوی تیم ملی بزرگسالان هندبال زنان ایران که در شهرستان اهر میزبانی آن را به عهده گرفته‌اند به این شهرستان آمده‌ایم تا ضمن نظارت بر عملکرد این تیم، بگوییم که اهمیت آن‌ها به‌اندازه‌ای است که اگر در دورترین نقطه کشور هم برگزار شود همراه آن‌ها خواهیم بود.

وی ضمن تشکر از اداره ورزش و جوانان اهر و هیئت هندبال این شهرستان گفت: شهرستان اهر در کل و هیئت هندبال این شهرستان به‌صورت ویژه میزبانی خیلی خوبی از تیم ملی داشته‌اند به این دلیل که تمامی ۲۷ بازیکن و کادر تیم از آنها رضایت کامل دارند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش و جوانان ضمن قدردانی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به دلیل همکاری با تیم ملی هندبال زنان ابراز داشت: محل سالن تمرین بسیار مناسب بوده و همچنین خوابگاه و تغذیه نیز به همین منوال بوده که جای تقدیر و تشکر دارد.

کرملو تلاش بانوان هر منطقه را زمینه‌ساز پیشرفت آنان دانست و گفت: با توجه به وجود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار خوب در ورزش بانوان شهرستان اهر در اکثر زمینه‌ها امید می‌رود با برنامه‌ریزی‌های مدون و ادامه‌دار زمینه پیشرفت و راه‌یابی ورزشکاران این منطقه به تیم‌های ملی و رده‌های بالاتر نیز فراهم شود.

این مقام مسئول پیشرفت بانوان در سال‌های اخیر را قابل‌توجه دانست و عنوان کرد: در گذشته در ورزش بانوان فقط در برخی استان‌ها در تیم‌های ملی نماینده و تیم داشتیم ولی اکنون این حضور چشمگیرتر شده و شاهد حضور بانوان از ۱۶ استان در تیم‌ها و رده‌های ملی در مقاطع سنی مختلف هستیم.

وی توجه به ورزش بانوان در برنامه ششم توسعه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در برنامه‌های پیشنهادی در برنامه ششم توسعه انتظار متوازن‌سازی در امکانات ورزشی بانوان و آقایان را داریم که امیدواریم با تحقق این امر شاهد افزایش ورزش در بین قشر بانوان باشیم چون مادران سالم می‌توانند فرزندان سالم را تربیت‌کرده و به جامعه تحویل دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.