کد خبر : 84167
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آگوست 2016 - 11:38
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ۱۶ بازیکن در ترکیب نهایی تیم ملی هندبال بانوان ایران قرار می‌گیرند بسته هستند

۱۶ بازیکن در ترکیب نهایی تیم ملی هندبال بانوان ایران قرار می‌گیرند

۱۶ بازیکن در ترکیب نهایی تیم ملی هندبال بانوان ایران قرار می‌گیرند

اهروصال: سرمربی تیم ملی هندبال بانوان ایران گفت: در این مرحله ۲۶ بازیکن از میان بیش از ۴۰ نفر به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند که از استان‌های کردستان، اصفهان، تهران، قم، فارس، کهکیلویه و بویراحمد و کرمان می‌باشند.

مرضیه یوسف در حاشیه اردوی آماده‌سازی گروه ملی هندبال زنان در شهرستان اهر گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: بنده ۴۰ سال از فعالیت‌های ورزشی خود را به‌عنوان مربی و مدرس رشته هندبال در رده‌های سنی و تیم‌های مختلف گذار نده ام و اکنون نیز دو دوره است که به‌عنوان سرمربی تیم ملی در خدمت ورزشکاران هستم.

وی بابیان اینکه مجموعه بسیار خوبی از مربیان و عوامل اجرایی در کنار تیم ملی هندبال زنان گرد هم آمده‌اند گفت: ازنظر فنی تیم ملی هندبال زنان ایران در وضعیت خوبی به سر می‌برد ولی باید با تمرینات مستمر به شرایط ایده آل برسد.

سرمربی تیم ملی هندبال زنان ایران امکانات محل تمرین و اسکان تیم ملی هندبال زنان ایران را خوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: ما هرجایی که تیم ملی هندبال زنان را برای زدن اردو دعوت می‌کنند خوشحال هستیم چیزی که در مرحله اول هر اردویی قرار دارد کار تخصصی و ویژه با تیم ملی است.

سرمربی تیم ملی هندبال زنان ایران برگزاری اردوی تیم ملی هندبال زنان ایران در شهرستان اهر را مفید دانست و گفت: حضور تیم‌های ملی در شهرستان‌های فرصت خوبی برای بازیکنان و مربیان هر رشته ورزشی است تا هم بتوانند با بازیکنان شهرهای مختلف کشور آشنا شوند و هم از تکنیک‌های جدید این رشته ورزشی بهره ببرند.

یوسف به  بازیکنان دعوت‌شده به تیم ملی هندبال زنان ایران اشاره کرد و گفت: در این مرحله ۲۶ بازیکن از میان بیش از ۴۰ نفر به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند  که از استان‌های کردستان، اصفهان، تهران، قم، فارس، کهکیلویه و بویراحمد و کرمان می‌باشند.

سرمربی تیم ملی هندبال زنان ایران با ذکر اینکه ۱۶ بازیکن نفرات اصلی تیم ملی را تشکیل خواهند داد عنوان داشت: تیم ملی هندبال زنان ایران خود را برای مسابقات آسیایی که از ۲۳ الی ۲۹ اسفندماه سال جاری در کشور کره جنوبی آماده می‌شود که امیدواریم بتوانیم به نتایج خوبی در این مسابقات دست‌یابیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.