کد خبر : 84163
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آگوست 2016 - 9:50
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کارگاه تخصصی آموزش عکاسی در اهر برگزار شد بسته هستند

کارگاه تخصصی آموزش عکاسی در اهر برگزار شد

کارگاه تخصصی آموزش عکاسی در اهر برگزار شد

اهروصال: به همت انجمن هنرعکاسی شهرستان اهر و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر ، کارگاه آموزش عکاسی با موضوع ترکیب بندی در عکاسی با تدریس جواد بهمنش راد از اساتید برجسته کشوری در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی شیخ شهاب الدین اهری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اهروصال، در این کارگاه آموزشی ۳۵نفر از اعضای انجمن و علاقمندان به هنرعکاسی، آموزش های پیشرفته در موضوع ترکیب بندی در عکاسی را فرا گرفتند.
این کارگاه آموزشی با هدف ارتقاء سطح کیفی عکاسی اعضای انجمن برگزار شد. در این کارگاه آموزشی مباحثی مانند سبک های عکاسی، ترکیب بندی خوب و صحیح در عکاسی، تاثیر نقاط طلایی در ثبت یک عکس خوب، هدف در عکاسی و همچنین تکنیک های مهم و کاربردی در عکاسی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
با توجه به استقبال خوب هنرمندان در این کارگاه، هیات مدیره انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر در نظر دارد کارگاه ها و اردوهای عکاسی دیگری نیز که برای بهبود و پیشرفت سطح عکاسی هنرمندان شهرستان اهر موثر است را در ماه های بعدی تدارک و اجرا نماید.قرار هست برای تمامی شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی گواهی شرکت صادر خواهد شد.
گفتنی است جواد بهمنش راد متولد ۱۳۳۴، از عکاسان بنام استان آذربایجان شرقی و مدرس دانشگاه می باشد از سوابق هنری وی می توان تالیف کتاب در جستجوی هویت شهر تبریز، داوری و عضویت در شورای برگزاری جشنواره های سراسری فیلم و عکس از جمله: وحدت ، فیروزه، رضوی را نام برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.