کد خبر : 83881
تاریخ انتشار : جمعه 12 آگوست 2016 - 17:00
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دو پیشکسوت عرصه خبر و اطلاع رسانی اهر تجلیل شدند بسته هستند

دو پیشکسوت عرصه خبر و اطلاع رسانی اهر تجلیل شدند

دو پیشکسوت عرصه خبر و اطلاع رسانی اهر تجلیل شدند

اهروصال: به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب رسانه از دو پیشکسوت عرصه خبر و اطلاع رسانی شهرستان اهر تجلیل شد.

به گزارش اهروصال، در یک اقدام ابتکاری و به منظور تجلیل و تکریم فعالیت های فرهنگی و خبری دو پیشکسوت این حوزه، مسئولین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی با حضور در منزل حسین دوستی و حسن بالاگر از تلاش های پژوهشی، تحقیقاتی و خبری قریب به سه دهه آنها قدردانی کردند.

در این دیدار ایتدا در منزل استاد حسین دوستی نویسنده، پژوهشگر و مولف بیش از ۵۰ کتاب در زمینه های مختلف فرهنگی، تاریخی و علمی، عضو هیئت تحریریه روزنامه مهدآزادی و دو هفته نامه گویا حضور یافته و از خدمات فرهنگی این نویسنده برجسته اهری و خانواده وی قدردانی شد.

همچنین به همین مناسبت از حسن بالاگر خبرنگار پیشکسوت اهری که سال گذشته نیز به علت تصادف دچار جرحهت از ناحیه پا شده بود با حضور در منزل این خبرنگار از تلاش رسانه ای و خبری بیش از ربع قرن در انعکاس اخبار شهرستان اهر و رسانه ملی و خبرگزاری ها تجلیل شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر نیز تجلیل از نخبگان علمی، فرهنگی و پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر را یکی از برنامه های مهم این اداره برشمرد و گفت: در جهت فرهنگ سازی این موضوع اقدامات لازم از سوی این اداره صورت گرفته و تجلیل از دو پیشکسوت عرصه فرهنگ و هنر منطقه استاد عاشیق ولی عبدی هنرمند و پیشکسوت عاشیق منطقه ارسباران و استاد حسین دوستی پیشکسوت و مولف دهها آثار فاخر فرهنگی از برنامه های فرهنگی این اداره می باشد.

دراین مراسم همچنین جعفر خضوعی از فعالان خبری و سردبیر دو هفته نامه گویا نیز که متولی ستاد بزرگداشت روز خبرنگار بود با تشریح برنامه های متنوع اشاره کرد و گفت: راه اندازی موزه واره ارسباران، تجلیل از خانواده خبرنگار شهید عمله زاده خبرنگار امید انقلاب و ادای احترام به روزنامه نگاران متوفی منطقه ارسباران، تجلیل از پیشکسوتان عرصه خبر و خبرنگاران فعال شهرستان را با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از رئوس این برنامه ها برشمرد.

در ادامه این مراسم حسین دوستی و حسن بالاگر و خبرنگاران حاضر در این دیدار دیدگاه ها، نظرات و خاطرات و انتظارات خود را برای حاضرین ارائه کردند.

Aharvesal95052000029 Aharvesal95052000031 Aharvesal95051900027 Aharvesal95051900029

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.