کد خبر : 8272
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 24 فوریه 2015 - 15:00
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای لزوم دفع صحیح زباله ها و پسماندهای کشتارگاه دام و طیور شهرستان بسته هستند

لزوم دفع صحیح زباله ها و پسماندهای کشتارگاه دام و طیور شهرستان

لزوم دفع صحیح زباله ها و پسماندهای کشتارگاه دام و طیور شهرستان

به گزارش اهروصال، سید محمد عابدی سه شنبه در جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان اهر اظهار داشت: سلامت تنها در بعد مسائل بهداشتی نیست بلکه جزو یکی مسائل مطرح در جامعه و زندگی انسان است. فرماندار اهر ادامه داد: امروزه یکی از مواردی که جامعه و این شهرستان را مورد تهدید قرار

به گزارش اهروصال، سید محمد عابدی سه شنبه در جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان اهر اظهار داشت: سلامت تنها در بعد مسائل بهداشتی نیست بلکه جزو یکی مسائل مطرح در جامعه و زندگی انسان است.

فرماندار اهر ادامه داد: امروزه یکی از مواردی که جامعه و این شهرستان را مورد تهدید قرار می دهد مسئله مواد مخدر و قرص های روان گردان است و مسئولان نباید در این زمینه غافل شوند و با جدیت هرچه تمام در این زمینه نیز پیشگیری کنند.

عابدی با تاکید بر اینکه باید از آبیاری باغات با آب فاضلاب خام جلوگیری شود، گفت: باید فاضلاب های خانگی کنترل و از محل های پوشیده که امروز برنامه ریزی شده و هدایت این فاضلاب ها توسط دولت تعیین کرده هدایت شود.

وی همچنین به بیماری های مشترکی که بین انسان و دام است نیز اشاره کرد و افزود: نزدیک به ۵۰۰ نوع بیماری که بین انسان و دام وجود دارد و این بیمای های خطرناک نیز فقط با عدم دقت و رعایت اصول بهداشتی به مردم سرایت کرده و سلامت جسمانی انسان را به خطر خواهد انداخت و اگر زباله ها و پسماندهای کشتارگاه دام و طیور شهرستان به درستی دفع نشود به یکی از منابع انتقال آلودگی و بیماری تبدیل خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.