کد خبر : 82360
تاریخ انتشار : جمعه 29 جولای 2016 - 11:12
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نمایش مشترک ایران، روسیه و آفریقای‌جنوبی در جشنواره تئاتر ارسباران روی صحنه می‌رود بسته هستند

نمایش مشترک ایران، روسیه و آفریقای‌جنوبی در جشنواره تئاتر ارسباران روی صحنه می‌رود

نمایش مشترک ایران، روسیه و آفریقای‌جنوبی در جشنواره تئاتر ارسباران روی صحنه می‌رود

اهروصال: مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر (ارسباران) با اشاره به شرکت گروه‌های نمایشی خارجی در دهمین جشنواره تئاتر کوتاه اهر گفت: آثار نمایشی مشترک بین کشورهای ایران، روسیه و آفریقای جنوبی به دبیرخانه این جشنواره ارسال‌شده است.

به گزارش خبرنگار اهروصال، علیرضا آقازاده شامگاه پنجشنبه در نشست خبری عوامل اجرایی دهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران با اشاره به اینکه حسین محب اهری بازیگر مشهور سینما و تلویزیون و تئاتر در دوره‌های قبلی در این جشنواره حضور یافته‌اند، گفت: امیدواریم امسال نیز بتوانند با جشنواره همراهی کنند.

وی با اشاره به اینکه بین‌المللی شدن جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران از اهداف عالی هنرمندان عرصه تئاتر در شهرستان اهر و منطقه ارسباران است، افزود: امسال با فعالان و هنرمندان تئاتر کشورهای جمهوری آذربایجان و ترکیه گفت‌وگوهایی داشتیم تا نمایش‌هایی در جشنواره تئاتر اهر داشته باشند ولی  میسر نشد و امیدواریم  در دوره بعدی شاهد حضور گروه‌های نمایشی بین‌المللی در این جشنواره باشیم.

آقازاده با اشاره به شرکت گروه‌های نمایشی خارجی در دهمین جشنواره تئاتر کوتاه اهر گفت: آثار نمایشی مشترک بین کشورهای ایران، روسیه و  آفریقای جنوبی به دبیرخانه این جشنواره ارسال‌شده است.

مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران بابیان اینکه دوره دهم جشنواره تئاتر با افزایش تعداد هنرمندان از استان‌های کشور و شهرستان‌ها بر رونق این جشنواره افزوده است، گفت: امسال با وجود افزایش تعداد آثار ارسالی و تنوع استان‌ها و شهرستان‌ها ناچار هستیم آثار کمتری را برای حضور در جشنواره انتخاب کنیم.

آقازاده افزود: سال گذشته تعداد آثار حاضر در جشنواره  حدود ۵۰ اثر بود اما امسال حدود ۲۵ اثر انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به همکاری بی‌سابقه ادارات، سازمان‌ها و نهادها با جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران اظهار کرد: تمامی ارگان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی با این جشنواره همکاری مثال‌زدنی داشته‌اند و در این دوره نیز تعامل و همکاری خوبی دارند و امکانات خود را جهت برگزاری هرچه بهتر این جشنواره در اختیار دبیرخانه و ستاد برگزاری قرار داده‌اند.

مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از تمبر یادبود دهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.