کد خبر : 82255
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 جولای 2016 - 18:09
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حمایت از تولیدات داخلی لازمه اقتصاد مقاومتی / ظرفیت اهر و ارسباران در بخش کشاورزی و دامداری مستعد است بسته هستند

حمایت از تولیدات داخلی لازمه اقتصاد مقاومتی / ظرفیت اهر و ارسباران در بخش کشاورزی و دامداری مستعد است

حمایت از تولیدات داخلی لازمه اقتصاد مقاومتی / ظرفیت اهر و ارسباران در بخش کشاورزی و دامداری مستعد است

فرمانده سپاه ناحیه اهر حمایت از تولیدات داخلی را لازمه اقتصاد مقاومتی برشمرد.

به گزارش اهروصال به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، سرهنگ پاسدار عبدالحسین ایمانی در جمع مسئولین پایگاه‌های مقاومت ادارات شهرستان اهر، اظهار داشت: بحث اقتصاد مقاومتی که از تأکیدات اصلی مقام معظم رهبری است باید با راهکارهای مناسب و بهره‌مندی از نظرات کارشناسی اقدامات اساسی دراین راستا انجام دهیم.

وی، شهرستان اهر و منطقه ارسباران را به جهت قابلیت‌های مهم در حوزه کشاورزی و دامی یکی از مناطق مستعد در جهت توسعه این بخش عنوان کرد و نقش بسیج را در راستای منویات مقام معظم رهبری و عملیاتی کردن این امر مهم ارزیابی کرد و از بسیجیان و مسئولین پایگاه‌ها خواست در این راستا برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند و سپاه ناحیه اهر آماده همکاری و ارائه تسهیلات لازم دراین زمینه می‌باشد.

این مقام مسئول، افزود: شهرستان اهر با تولید سالانه بیش از ۱۳۰ هزار تن میوه سردرختی محلی مناسب برای ایجاد صنایع تبدیلی در قالب واحدهای کوچک، خشک‌کن، بسته‌بندی و تبدیل می‌باشد که انتظار داریم بسیجیان عزیز بخصوص عزیزانی که فعال در این حوزه هستند تلاش مضاعف نماید.

فرمانده سپاه ناحیه اهر پرورش قارچ، بوقلمون، کپک، بلدرچین، ماهی و دامداری‌های کوچک و ده‌ها موارد دیگر را از پتانسیل‌های منطقه برشمرد که امیدواریم با همکاری و کمک ادارات مرتبط بتوانیم گام‌های اساسی دراین زمینه برداریم.

سرهنگ پاسدار ایمانی، راهکار اصلی اقتصاد مقاومتی را تکیه‌بر توان داخلی و پرهیز از مصرف‌گرایی عنوان کرد و افزود: باید فناوری‌ها را متناسب با نیازهای کشور و منطقه بومی‌سازی کنیم.

وی، در قسمتی دیگر از سخنان خود بر هوشیاری نیروهای ارزشی تأکید کرد و افزود: دشمن با هجمه فرهنگی سعی در سست کردن پایه‌های خانواده‌ها و ترویج فرهنگ غربی را دارد که باید در این خصوص بیشتر هوشیار باشیم و روشنگری لازم را در جامعه انجام دهیم.

ایمانی، ایران اسلامی را یک کشور امن و مقتدر برشمرد که با وجود تلاش دشمن مبنی بر تجزیه و ناامنی با صلابت و اقتدار از امنیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.