کد خبر : 82243
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 جولای 2016 - 13:33
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ایران بعد از دوران دفاع مقدس، جنگ اقتصادی را تجربه می‌کند/ پایبندی به شعار مانع از تحقق اقتصاد مقاومتی می‌شود بسته هستند

ایران بعد از دوران دفاع مقدس، جنگ اقتصادی را تجربه می‌کند/ پایبندی به شعار مانع از تحقق اقتصاد مقاومتی می‌شود

ایران بعد از دوران دفاع مقدس، جنگ اقتصادی را تجربه می‌کند/ پایبندی به شعار مانع از تحقق اقتصاد مقاومتی می‌شود

نماینده معین اهر و هریس در مجلس دهم بابیان اینکه ایران با گذراندن دوران هشت سال دفاع مقدس، جنگ اقتصادی را تجربه می‌کند، گفت: دشمن در کنار هجمه‌های گسترده فرهنگی، با حیله‌گری و سوءاستفاده از موقعیت‌ها و اعمال تحریم‌های جدید می‌خواهد کشور را در زمینه اقتصادی در تنگنا قرار دهد.

به گزارش خبرنگار اهروصال، رضا علیزاده نماینده معین اهر و هریس در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان هریس، اظهار کرد: ایران در مقابل سایر کشورهای جهان در شرایط خاصی قرار گرفته و با تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی بعد از ۳۸ سال اکنون ایران در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی استقامت کرده نهایت این بوده که توانسته معنی واقعی مقاومت را در کشورهای همسایه من‌جمله اسلامی گسترش دهد.

نماینده معین اهر و هریس در مجلس دهم ادامه داد: شاید امام خمینی(ره) در زمان انقلاب بعضی فرمایشاتی بیان می‌کردند و این فرمایشات برای برخی قابل‌هضم نبود ولی اکنون به‌وضوح می‌توان نقش اسرائیل و آمریکا را مشاهده کرد به‌طوری‌که این کشورها نه‌تنها با ایران دشمنی خصمانه‌ای دارند بلکه با ایجاد گروهک‌های تروریستی از جمله داعش، هدف اسلام هراسی و ایران هراسی را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه لبه تیز شیطنت‌های آمریکا و هم‌پیمانانشان با ایجاد و حمایت از گروهک تروریستی داعش به سمت خودشان نشانه می‌رود، افزود: کشورهایی که از داعش حمایت می‌کنند اکنون همین تروریست‌ها با عملیات مختلف کشورهای حامیان خود را به سمت ناامنی سوق می‌دهند.

علیزاده تصریح کرد: با وجود اینکه قصد استکبار جهانی از تشکیل گروه‌های تروریستی تکفیری برهم زدن امنیت ایران بود ولی تاکنون به دلیل اشاعه فرهنگ مقاومت و هوشیاری مقام معظم رهبری و نیروهای مسلح کشورمان نه‌تنها در خاورمیانه بلکه در سطح جهان از امنیت مثال‌زدنی برخوردار است.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس بیکاری و عدم اشتغال جوانان را مهم‌ترین مشکل کشور برشمرد، گفت: مشکلات اقتصادی، بیکاری و معیشتی اکنون مردم را تحت‌فشار قرار می‌دهد.

عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس بابیان اینکه ایران با گذراندن دوران هشت سال دفاع مقدس، جنگ اقتصادی را تجربه می‌کند، بیان کرد: دشمن در کنار هجمه‌های گسترده فرهنگی، با حیله‌گری و سوءاستفاده از موقعیت‌ها و اعمال تحریم‌های جدید می‌خواهد کشور را در زمینه اقتصادی در تنگنا قرار دهد و مسئولین با مدیریت‌های درست نقش مهمی را می‌توانند در مقابله‌های هجمه‌های اقتصادی دشمنان بردارند.

نماینده معین اهر و هریس در مجلس دهم تأکید کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری شعار امسال را بر مبنای اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل قرار داده‌اند ولی متأسفانه تاکنون مسئولین به‌جای اقدام و عمل بیشتر به شعار پایبند بوده‌اند و باید گفت که اقتصاد مقاومتی با سردادن شعار تحقق نمی‌یابد بلکه سیاست ابلاغی رهبری چشم طمع دشمن را کور می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.