کد خبر : 81922
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 جولای 2016 - 8:50
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای لزوم حضور خبرنگاران انتقادی و ویژه تئاتر به دهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران بسته هستند

لزوم حضور خبرنگاران انتقادی و ویژه تئاتر به دهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران

لزوم حضور خبرنگاران انتقادی و ویژه تئاتر به دهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران

اهروصال: حامی رسانه‌ای جشنواره را نمایشگاهی از فرهنگ ایرانی اسلامی در اهر تلقی نمود و خواستار ورود خبرنگاران انتقادی و ویژه تئاتر به این جشنواره شد.

به گزارش خبرنگار اهروصال، جعفر خضوعی در جلسه هماهنگی دهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در شهرستان اهر ضمن اشاره به تاریخ صدساله تئاتر در اهر، سال ۱۳۱۰ را شروع تئاتر در اهر بیان نمود اظهار داشت: ما نیاز به یک پوشش رسانه‌ای داریم تا در قالب جشنواره نام شهرستان نیز ذکر شود و هم اخبار و حواشی جشنواره به سمع و نظر مخاطبان برسد.

وی خواستار توجه جدی به رسانه‌ای کردن جشنواره و شناساندن منطقه به پتانسیل‌هایی همچون جشنواره شد و گفت: باید با برنامه و هدف خاص به جلو برویم مثلاً یکی از اهداف معرفی ارسباران است که یکی از مشخصه‌های آن را می‌توانیم با بروشور یا نمایشگاه معرفی کنیم و فقط با معرفی صرف کار به‌پیش نخواهد رفت.

خضوعی وجود مدیریت و حساسیت ویژه در جریان رسانه‌ای جشنواره را ضروری دانست و اظهار کرد: نباید کلمه یا اظهارنظری وجود داشته باشد که چیز دیگری از آن به ذهن خواننده متبادر شود.

حامی رسانه‌ای جشنواره را نمایشگاهی از فرهنگ ایرانی اسلامی در اهر تلقی نمود و خواستار ورود خبرنگاران انتقادی و ویژه تئاتر به این جشنواره شد.

سردبیر نشریه گویا هر شهروند را یک رسانه دانست و گفت: هر یک از افراد حاضر در جشنواره می‌توانند عکسی از یک‌گوشه از جشنواره ثبت کنند و باعث به چالش کشیدن شدن آن شوند که باید در این زمینه نیز دقت و نظارت لازم صورت گیرد.

خضوعی با ذکر اینکه باید فراتر از خبر به جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران بنگریم گفت: یک رویداد سراسری در اهر برگزار می‌شود و فرهنگ‌ها، آداب و سنن مختلف در آن حضور دارند باید خبرنگاران انتقادی و ویژه در این رویداد حضور یابند وازدید علمی و تخصصی آثار را گزارش کنند.

وی در پایان ضمن اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در زلزله ارسباران که فرمودند: “ارسباران منطقه شجاعت است” تصریح کرد: این را کسانی می‌دانند که از تاریخ خبر داشته باشند و خواستار توجه جدی به قسمت دوم فرمایش مقام معظم رهبری و توجه جدی به تاریخ شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.