کد خبر : 81919
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 جولای 2016 - 8:42
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تقاضای چندین ساله هنرمندان اهری وجود یک‌خانه تئاتر است بسته هستند

تقاضای چندین ساله هنرمندان اهری وجود یک‌خانه تئاتر است

تقاضای چندین ساله هنرمندان اهری وجود یک‌خانه تئاتر است

اهروصال: مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران گفت: تقاضای چندین ساله همه هنرمندان این عرصه وجود یک‌خانه تئاتر است که اگر زمین آن از طرف شهرداری و با همکاری فرمانداری داده شود هزینه آن را از طرف خیرین و وزارت ارشاد تأمین می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار اهروصال، علیرضا آقازاده در جلسه هماهنگی دهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در شهرستان اهر با تشکر از حامیان و بانیان جشنواره اظهار داشت: با توجه به موقعیت شهرستان اهر در عرصه هنر و وجود هنرمندان کشوری وجود قطعه هنرمندان در این منطقه ضروری به نظر می‌رسد که امیدواریم به‌زودی محقق گردد.

وی با تشکر از همکاری ادارات و نهادها در ادوار گذشته گفت: از تمامی ادارات، سازمان‌ها و نهادهای شهرستان تقاضا می‌کنیم تا در ظرف ده روز باقی‌مانده به تئاتر نسبت به فضاسازی‌های لازم و نصب نوشته‌های اعلام جشنواره در سطح شهر اقدام کنند.

آقازاده بابیان اینکه امسال نیز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان سال تئاتر انتخاب‌شده است ابراز داشت: تقاضای چندین ساله همه هنرمندان این عرصه وجود یک‌خانه تئاتر است که اگر زمین آن از طرف شهرداری و با همکاری فرمانداری داده شود هزینه آن را از طرف خیرین و وزارت ارشاد تأمین می‌کنیم.

مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران تمبر یادبود جشنواره را نیز از دیگر موارد لازم دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم یازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران به‌صورت بین‌المللی برگزار کنیم که این کار نیاز به کمک و یاری همه مسئولان و تأمین امکانات لازم دارد.

وی ضمن تشکر از سپاه ناحیه اهر ابراز داشت: برنامه فرهنگی هنری مشکات هدایت که زیر نظر معاونت فرهنگی و اجتماعی این ناحیه برگزار می‌شود نیز همزمان در روزهای برگزاری جشنواره فعال خواهد بود و برخی نمایش‌های جشنواره نیز در برنامه مشکات به دید عموم گذاشته می‌شود همچنین یکی از آثار دفاع مقدس نیز در روستای اورنگ اهر به مناسبت سالروز ورود مقام معظم رهبری به نمایش درخواهد آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.