کد خبر : 81658
تاریخ انتشار : جمعه 22 جولای 2016 - 1:51
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای شعرآورد ارسباران در شهرستان اهر، رسما افتتاح شد بسته هستند

شعرآورد ارسباران در شهرستان اهر، رسما افتتاح شد

شعرآورد ارسباران در شهرستان اهر، رسما افتتاح شد

اهروصال: اولین جلسه شعرآورد ارسباران با حضور کارشناسان منابع و امور فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان، تعدادی از مسئولین، اساتید، شاعران، نویسندگان و علاقمندان حوزه شعر و ادبیات در سالن آمفی تئاتر کتابخانه عمومی شیخ شهاب الدین اهری برگزار شد.

به گزارش اهروصال، در این مراسم، شاعران استانی و شهرستانی حاضر در جلسه به ارائه آثار شعری خود در موضوعات گوناگون پرداخته و آثار خود را در معرض نقد و بررسی اساتید این حوزه و حضار جلسه قرار دادند.

گفتنی است شعرآورد ارسباران پیرو انعقاد تفاهنامه همکاری بین اداره کل کتابخانه های عمومی استان و موسسه فرهنگی و هنری شهرستان ادب برگزار می شود. بنا به اظهارات شهرام خدایی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان؛ این تفاهم نامه به منظور توسعه و ایجاد فضاهای برگزاری نشست با نویسندگان، شعراء و مولفین با استفاده از ظرفیت های بالفعل و بالقوه کتابخانه های عمومی استان، ارائه فهرست بررسی شده و مفید برای خرید و ارسال منابع به کتابخانه های عمومی و مشارکت در بازنمایی و معرفی مجدد منابع موجود در کتابخانه های عمومی استان از طریق حضور نویسندگان در کتابخانه ها منعقد گردیده است.

شعرآورد ارسباران، آوردگاه شعر و فرهنگ ایرانی در ارسباران؛ با همکاری موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اهر و با حضور شاعران مطرح استان و شهرستان اهر، روزهای یکشنبه هر هفته در تالار اجتماعات کتابخانه عمومی شیخ شهاب الدین اهری برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.