کد خبر : 8162
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 فوریه 2015 - 14:13
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اینترنتی شدن تمامی خدمات بیمه تأمین اجتماعی تا پایان امسال بسته هستند

اینترنتی شدن تمامی خدمات بیمه تأمین اجتماعی تا پایان امسال

اینترنتی شدن تمامی خدمات بیمه تأمین اجتماعی تا پایان امسال

رحیم اردلان ‌مشاور مدیر عامل و مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجانشرقی در حاشیه بازدید از شعبه تامین اجتماعی شهرستان اهر در گفتگو با اهروصال اظهار داشت: امروز در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات بیمه شدگان در شهرستان اهر حضور یافتیم تا جایی که می توانیم به درخواستها و نیازهای این عزیزان جوابگو

رحیم اردلان ‌مشاور مدیر عامل و مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجانشرقی در حاشیه بازدید از شعبه تامین اجتماعی شهرستان اهر در گفتگو با اهروصال اظهار داشت: امروز در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات بیمه شدگان در شهرستان اهر حضور یافتیم تا جایی که می توانیم به درخواستها و نیازهای این عزیزان جوابگو بوده باشیم.

وی با اشاره به اینکه ۸۸ هزار نفر در شهرستان اهر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند، گفت: این رقم معادل ۶۹ درصد از کل جمعیت اهر را شامل می شود و از این نظر نسبت در میانگین کشوری وضعیت مطلوبی داریم.

اردلان با بیان اینکه ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر در استان آذربایجان شرقی ،تحت پوشش تامین اجتماعی هستند ابراز داشت: سالانه ۶۸ میلیارد تومان مقرری بیمه بیکاری پرداخت می شود و ۱۰ هزارو ۵۰۰ نفر از این بیمه استفاده کرده اند و خوش بختانه امسال ۵۰۰ نفر کاهش داشته ایم.

 

 

Aharvesal93120400002


وی از اینترنتی شدن تمامی خدمات بیمه تا پایان امسال خبر داد و گفت: ۸۵ درصد از خدمات تامین اجتماعی به صورت اینترنتی انجام می شود و تا پایان اسفند ماه امسال این رقم به ۱۰۰ درصد می رسد تا بخشی از سفرهای شهری کاهش یابد.

مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجانشرقی در دیدار با سید محمد عابدی فرماندار جدید شهرستان اهر ضمن تبریک، برای وی آرزوی موفقیت و همکاری روز افزون در امورات مربوطه را نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.