کد خبر : 8149
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 فوریه 2015 - 10:49
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تعطیلی مدارس استان های شمالی در روز سه شنبه ۵ اسفند ۹۳ بسته هستند

تعطیلی مدارس استان های شمالی در روز سه شنبه ۵ اسفند ۹۳

تعطیلی مدارس استان های شمالی در روز سه شنبه ۵ اسفند ۹۳

سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی جادههای کشور گفت: برابر آخرین گزارشهایی که از مراکز کنترل ترافیک استانهای کشور دریافت کردهایم، در حال حاضر در اکثر محورهای دو استان کرمان و خراسان رضوی بارش برف گزارش شده است. وی با بیان اینکه در محورهای بجنورد، آشخانه، چمنبید، جنگل گلستان و بجنورد اسفراین در خراسان

سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی جادههای کشور گفت: برابر آخرین گزارشهایی که از مراکز کنترل ترافیک استانهای کشور دریافت کردهایم، در حال حاضر در اکثر محورهای دو استان کرمان و خراسان رضوی بارش برف گزارش شده است.
وی با بیان اینکه در محورهای بجنورد، آشخانه، چمنبید، جنگل گلستان و بجنورد اسفراین در خراسان شمالی نیز بارش برف گزارش شده است، اظهارکرد: در محور قاین بیرجند در استان خراسان جنوبی، محورهای آزادشهر، شاهرود، توسکستان شاهرود و جنگل گلستان در استان گلستان و نیز محورهای اسالم به خلخال و ارتفاعات استان مازندران نیز بارش برف گزارش شده است.
سرپرست مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: همچنین در اکثر محورهای دو استان گیلان و مازندران و محور مینود به گنبد در استان گلستان، بارش باران گزارش شده است.
رحمانی با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه در محورهای آزادشهر به شاهرود و جنگل گلستان به چمنبید در پی کولاک شدید تنها به وسیله زنجیر چرخ امکانپذیر است، گفت: رانندگان حین عبور از محورهای بارانی و برفی میبایست ضمن رعایت فاصله طولی مناسب، قوانین و مقررات مربوط به رانندگی این شرایط را نیز رعایت کنند.
وی با بیان اینکه در سایر محور مشکل جوی خاصی گزارش نشده است، درباره وضعیت ترافیکی نیز اظهار کرد: تردد در تمامی جادههای کشور بدون مشکل خاصی در حال انجام است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.