کد خبر : 81241
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 جولای 2016 - 11:09
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای به دلایلی، برخی ها با پیشرفت شهر اهر مشکل دارند بسته هستند

به دلایلی، برخی ها با پیشرفت شهر اهر مشکل دارند

به دلایلی، برخی ها با پیشرفت شهر اهر مشکل دارند

اهروصال:عضو شورای اسلامی شهر اهر گفت: هر دلیلی می تواند در زمینه توسعه و آبادانی شهر اهر در زمینه های مختلف خلل ایجاد کند و شاید هم برخی ها با پیشرفت های شهرستان اهر مشکلی دارند شاید به این معتقد هستند که اگر اهر توسعه یابد زمینه استان شدن را فراهم شود شاید به این دلایل برخی ها با پیشرفت شهر اهر مشکل دارند.

به گزارش خبرنگار اهروصال، علی نجفی در نخستین نشست مشترک کمسیون سرمایه گذاری شورای شهر و هیات سرمایه گذاری شهرداری اهر، اظهار داشت: گردشگران در شهر اهر حضور نمی یابند در حالی که شاید دلیل آن نبود زیرساخت های لازم باشد و زلزله سال ۹۱ ارسباران باعث عقب افتادگی شهر اهر شده است.

وی علت حضور هزاران هزار گردشگر در شهرستان های هم جوار را حمایت همه جانبه مسئولان از حوزه گردشگری برشمرد، افزود: تا زمانی که دستگاه های ذی ربط و مسئولان از بخش خصوصی در جهت ایجاد زیرساخت ها حمایت نکنند توسعه گردشگری و سرمایه گذاری صرفاً شعار باقی می ماند.

عضو شورای اسلامی شهر اهر با اشاره به اینکه عدم وحدت و هماهنگی بین مسئولان موجب عقب ماندگی شهرستان اهر می شود، ادامه داد: هر دلیلی می تواند در زمینه توسعه و آبادانی شهر اهر در زمینه های مختلف خلل ایجاد کند و شاید هم برخی ها با پیشرفت های شهرستان اهر مشکلی دارند شاید به این معتقد هستند که اگر اهر توسعه یابد زمینه استان شدن را فراهم شود شاید به این دلایل برخی ها با پیشرفت شهر اهر مشکل دارند.

نجفی با تاکید بر اینکه ایجاد بازارچه دائمی ورنی و صنایع دستی بهترین ظرفیت برای جذب گردشگران است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان اهر در زمینه صنایع دستی و گردشگری حائز پتانسیل های بلقوه ای است که می توان با استفاده از ظرفیت های موجود قدم های ارزشمندی در توسعه و جذب گردشگان برداشت که یکی از این ظرفیت ها ایجاد بازارچه دائمی ورنی و صنایع دستی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.