کد خبر : 8085
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فوریه 2015 - 19:36

آماده‌باش تمامی نیروهای شهرداری جهت برف‌روبی سطح شهر

آماده‌باش تمامی نیروهای شهرداری جهت برف‌روبی سطح شهر

به گزارش اهروصال، به دنبال تداوم و تشدید بارش برف به ویژه از شامگاه امروز تاکنون، مهندس رحیم شاهی سرپرست شهرداری اهر در دستوری به واحد های درگیر در امر برف روبی خواستار خدمات رسانی سریع و همه جانبه به شهر و شهروندان و تلاش فراگیر برای برف‌روبی و رفع مشکلات شهری ناشی از این

به گزارش اهروصال، به دنبال تداوم و تشدید بارش برف به ویژه از شامگاه امروز تاکنون، مهندس رحیم شاهی سرپرست شهرداری اهر در دستوری به واحد های درگیر در امر برف روبی خواستار خدمات رسانی سریع و همه جانبه به شهر و شهروندان و تلاش فراگیر برای برف‌روبی و رفع مشکلات شهری ناشی از این بارش شد.
برف روبی  معابر اصلی شهر اهر  در حال انجام است و به محض اتمام ،بازگشایی معابر فرعی شروع میشود.
مهندس شاهی تاکید کرد: با تداوم بارش شدید برف، اولویت اصلی شهرداری برف روبی معابر اصلی شهر بود و همواره بر اهمیت پاکسازی معابر اصلی نسبت به معابر فرعی تاکید شده است.
سرپرست شهرداری اهر از عموم شهروندان قدر شناس خواست از پارک ماشین در کنار خیابان که موجب کندی پاکسازی سطح شهر می شود خودداری و شهرداری را در امر برفروبی کمک کنند .
شاهی در خاتمه با قدردانی از همکاری و همیاری مردم با ماموران شهرداری گفت: همکاری و مشارکت مردم در پاکسازی کوچه ها و معابر نقش مهمی در تسهیل رفت و آمد در سطح شهر می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ا یکشنبه , 22 فوریه 2015 - 19:47

شما گفتید ما هم باورمون شد امروز من خودم پیاده روجلو خونمون پارو کردم قنات گرفته بود داشت اب تو پباده رو سریز می شدخبری از گارگرات شهرداری نشد خودم قنات باز کردم

نظرات بسته شده است.