کد خبر : 7962
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فوریه 2015 - 14:33
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دانلود آهنگ تیتراژ سریال پله پله ویژه نوروز ۹۴ بسته هستند

دانلود آهنگ تیتراژ سریال پله پله ویژه نوروز ۹۴

دانلود آهنگ تیتراژ سریال پله پله ویژه نوروز ۹۴

سریال جدید پله پله در ۱۵ قسمت به سفارش شبکه دو سیما به کارگردانی برزو نیک نژاد و به تهیه کنندگی نعمت چگینی برای ایام نوروز ۹۴ در حال ساخت می باشد.آتیلا پسیانی، مریم سعادت، زهره فکور صبور، بیژن رحمانی و پروین ملکی بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان در این مجموعه قطعی شده است و

سریال جدید پله پله در ۱۵ قسمت به سفارش شبکه دو سیما به کارگردانی برزو نیک نژاد و به تهیه کنندگی نعمت چگینی برای ایام نوروز ۹۴ در حال ساخت می باشد.آتیلا پسیانی، مریم سعادت، زهره فکور صبور، بیژن رحمانی و پروین ملکی بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان در این مجموعه قطعی شده است و انتخاب سایر بازیگران همچنان ادامه دارد.

در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی آمده است: آقا سلمان از اون مردهای نیک روزگاره که در کار و امور خانواده به خوش نامی‌ و آبروداری مشهور است. سلمان پله پله از نردبان زندگی بالا رفته و مردی خودساخته و زحمتکش است حالا او باید دردانه دخترش را به جوانی بدهد که از دار دنیا فقط یه قلب پاک داره و یک مادر بزرگ مهربان که دنیا را باهاش عوض نمی‌کند. آقا سلمان دنیا دیده و با تجربه حس می‌کند که گرفتار یک بازی مار و پله‌ای شده است. حالا او باید تصمیم تازه و عاقلانه‌ای بگیرد

 

سایر عوامل اصلی سریال عبارتند از مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح گریم: سید جلال موسوی، طراح لباس: ژاله آنت، صدابردار: امیر حاتمی، مدیر تولید: داریوش بختیاری، دستیار یک کارگردان: حامد مختاری، برنامه ریز: امین پیر حیاتی، منشی صحنه: محمد حسین گلفشان، تدوین: امیر شیبان خاقانی، عکاس: بهرنگ دزفولی زاده و مشاور رسانه‌ای: هادی داداشی.


نیک نژاد در مقام نویسنده سریال پرمخاطب «دودکش» به کارگردانی محمدحسین لطیفی را سال گذشته در ایام ماه رمضان روی آنتن شبکه یک داشت و تابستان امسال هم سریال پربیننده «دردسرهای عظیم» ساخته او از شبکه سه پخش شد.

 

لینک دانلود تیتراژ بعد از شروع سریال در این صفحه قرارداده خواهد شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.