کد خبر : 78444
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 ژوئن 2016 - 12:21
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای گزینه‌های روی‌میز آمریکایی‌ها برای ایرانی‌ها کهنه‌شده/ راهیان‌نور یک برنامه‌فرهنگی است بسته هستند

گزینه‌های روی‌میز آمریکایی‌ها برای ایرانی‌ها کهنه‌شده/ راهیان‌نور یک برنامه‌فرهنگی است

گزینه‌های روی‌میز آمریکایی‌ها برای ایرانی‌ها کهنه‌شده/ راهیان‌نور یک برنامه‌فرهنگی است

فرمانده سپاه ناحیه اهر بابیان اینکه هیچ قدرتی توان مقابله با ایران را نداشته و ندارد، گفت: گزینه‌های روی میز آمریکایی‌ها تأثیر بر استقامت و شجاعت ایرانی‌ها ندارد و این تهدیدها برای ملت ایران اسلامی کهنه‌شده است.

به گزارش خبرنگار اهروصال، سرهنگ عبدالحسین‌ایمانی در آیین اختتامیه و تجلیل از دست‌اندرکاران راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اهر، اعزام کاروان‌های راهیان نور یک برنامه فرهنگی دانست، اظهار داشت: اعزام کاروان‌های راهیان نور علاوه بر اینکه برنامه فرهنگی بوده بلکه نشأت‌گرفته از راه شهدا و شهیدانی که جان خود را در راه نظام و انقلاب اسلامی فدا کرده‌اند و شهدا در دوران دفاع مقدس فداکاری کردند تا امروز ملت ایران سربلند باشند.

شهدا جوانان دوران خود بودند که با قطع علاقه از مسائل دنیوی در جهت پاسداری از اهداف والای نظام و انقلاب به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شتافتند و در این راه جان خود را فدای اسلام و انقلاب کردند و امروز بزرگ‌ترین وظیفه ما تبیین فرهنگ ایثار در جامعه، ادامه راه شهدا و انتقال فرهنگ ایثار به نسل بعد جنگ و نسل جدید انقلاب است.

وی، اردوی راهیان نور را فرصتی مناسب برای جوانان برای آشنایی این قشر با ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در طول ۸ سال دفاع مقدس عنوان کرد.

ایمانی حفظ اقتدار و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به برکت خون شهدا و از جان گذشتگی‌های آن‌ها ذکر کرد و افزود: امروز این فرصت فراهم‌شده تا قشر جوان و دانشجو بتوانند با حضور در مناطق عملیاتی دوران ۸ سال دفاع مقدس با ایثارگری‌ها و سیره و زندگی شهدا بیشتر آشنا شوند.

فرمانده سپاه ناحیه اهر، یکی از توطئه‌های استکبار جهانی را تجزیه کشورها از جمله ایران در جهت تضعیف آن‌ها اعلام کرد و افزود: توطئه‌های متعدد آمریکا و استکبار جهانی در ایران اسلامی رنگ‌باخته و ایران اسلامی با اقتدار و صلابت به حیات پربرکت خود ادامه می‌دهد و تهدیدهای گزینه روی آمریکا برای ملت ایران کهنه‌شده و در حال حاضر با اتحاد و همبستگی ملت ایران با نظام اسلامی، هیچ قدرتی یارای مقابله با ایران اسلامی را ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.