کد خبر : 77951
تاریخ انتشار : جمعه 24 ژوئن 2016 - 16:23

ثبت بیش از ۶۶۰۰ پیشنهاد در شرکت گاز آذربایجان شرقی/ پیشنهاد ۲۱۰ خارج از سازمانی در سال ۹۴

ثبت بیش از ۶۶۰۰ پیشنهاد در شرکت گاز آذربایجان شرقی/ پیشنهاد ۲۱۰ خارج از سازمانی در سال ۹۴

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی از تعداد ۶۶۲۲ پیشنهاد ثبت‌شده در سال گذشته خبر داد، گفت: در ۵ سال اخیر مجموعاً بیش از ۱۹۱۰۲ پیشنهاد در دبیرخانه نظام مشارکت شرکت گاز استان به ثبت رسیده است.

به گزارش اهروصال، ولی‌الله دینی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: نظام پیشنهادات به‌عنوان یکی از نظام‌های پویای مدیریت نقش بسزایی در توسعه منابع انسانی ایفا می‌کند از این‌رو ثبت بیش از ۶۶۰۰ پیشنهاد در سال گذشته حاکی از مشارکت کارکنان شرکت گاز استان در دنبال نمودن اهداف سازمانی است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی بهره‌گیری از نظام پیشنهادات را علاوه بر بهبود مستمر گردش فعالیت‌های سیستمی موجب صرفه‌جویی اقتصادی برای سارمان دانست و بیان کرد: خوشبختانه تاکنون میزان پیشنهادهای ارسال‌شده به کمیته‌های تخصصی با روند رو به رشد همراه بوده است و هرسال به میزان ارائه پیشنهادات به دبیرخانه نظام پیشنهادات افزوده می‌شود به‌طوری‌که میزان پیشنهادات به ثبت رسیده در سال۹۰  از ۷۸۳ پیشنهاد به رقم ۶۶۲۲ پیشنهاد در سال ۹۴ رسیده است.

وی افزود: سرانه ارائه پیشنهادات سازمانی در کشورهای توسعه‌یافته، ۳ الی ۴ پیشنهاد می‌باشد، که این مقدار در سال گذشته در شرکت گاز استان به رقم ۳٫۶۳ رسید که نشانگر احساس تعلق کارکنان به سازمان است.

دینی تعداد پیشنهادات ثبت‌شده در ۵ سال اخیر را مجموعاً ۱۹۱۰۲ برشمرد و اضافه کرد: از تعداد ۶۶۲۲ پیشنهاد ثبت‌شده در سال گذشته ۴۳۹ پیشنهاد مصوب و ۲۶۸ پیشنهاد اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی تعداد پیشنهادات ارائه‌شده از خارج سازمان را در سال گذشته ۲۱۰ پیشنهاد عنوان و ابراز امیدواری کرد: در راستای تحقق اهداف تعالی سازمانی و با اخذ ارائه پیشنهادات درون و برون‌سازمانی زمینه‌ی رشد و شکوفایی هر چه بیشتر شرکت در نهضت خدمات‌رسانی به مردم فهیم آذربایجان شرقی فراهم گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
اصغر افتخاری هریس جمعه , 24 ژوئن 2016 - 18:11

با سلام ضمن تقدیر وتشکر از برادر عزیز جناب اقا ی مهندس دینی در راستای مشارکت پذیری پیشنهادات خارج از سازمانی متمنی است دستور فر مایید سامانه نظام پیشنهادات شرکت گاز استان اش به روی همه صاحب نظران فعال سازی گردد ودر دسترس همگان واقع گردد با تشکر

نظرات بسته شده است.