کد خبر : 77717
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 ژوئن 2016 - 11:17
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تخصیص اعتبار ۴۰ میلیاردریالی برای ساختمان جدید دادگستری اهر بسته هستند

تخصیص اعتبار ۴۰ میلیاردریالی برای ساختمان جدید دادگستری اهر

تخصیص اعتبار ۴۰ میلیاردریالی برای ساختمان جدید دادگستری اهر

اهروصال:رئیس دادگستری شهرستان اهر بابیان اینکه برای افزایش دو شعبه در شورای حل اختلاف درخواست کرده‌ایم، گفت: حدود چهار میلیارد تومان برای احداث ساختمان جدید دادگستری اهر اعتبار تخصیص‌یافته است.

به گزارش خبرنگار اهروصال، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: فعالیت‌های عمرانی چشمگیری در دادگستری شهرستان اهر انجام‌شده و در سال ۹۲ ساختمان شورای حل اختلاف با مساعدت‌ها و پیگیری‌ها به بهره‌برداری رسید و در حال حاضر ۶ شعبه در شورای حل اختلاف اهر فعالیت می‌کند ولی در راستای قانون جدید شوراهای حل اختلاف و درخواست کرده‌ایم تا ۲ شعبه دیگر به این شورا افزوده شود.

وی با اشاره به اینکه ساختمان انجمن حمایت‌های خانواده‌های نیازمند زندانیان شهرستان اهر در سال ۹۳ افتتاح‌شده است، ادامه داد: انجمن حمایت‌های خانواده‌های نیازمند زندانیان اهر نه‌تنها استان بلکه در سطح کشور به‌عنوان یکی از انجمن‌های فعال مطرح است و همچنین برای ۳۰۰ خانواده تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

رئیس دادگستری شهرستان اهر اضافه کرد: سال گذشته زمینی برای احداث ساختمان جدید دادگستری اهر واگذار شد پس از برگزاری مراسم کلنگ زنی عملیات اجرایی از قبیل زیرسازی و بتن‌ریزی این ساختمان شروع‌شده که شاید در هیچ پروژه‌ای بلافاصله بعد از کلنگ زنی عملیات اجرایی آغاز نشود.

حجت‌الاسلام نظری تصریح کرد: ولی تا زمانی که اعتبارات پروژه ساختمان دادگستری اهر تأمین نشده بود کلنگ زنی نشد و در نهایت دادگستری کل استان آذربایجان شرقی برای ساختمان جدید دادگستری اهر حدود ۴ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده است.

وی با اشاره برگزاری جشن گل‌ریزان و جشن منطقه‌ای حمایت خانواده‌های نیازمند زندانیان در شهرستان اهر، یادآور شد: برخی از خانواده‌های زندانیان جرائم غیر عمد در جشن گل‌ریزان انتظار مساعدت‌های خیری را می‌کشند تا شاید با لطف و عنایت تمامی کسانی که در امر خداپسندانه قدم برمی‌دارند زندانیان جرائم غیر عمد به آغوش خانواده بازگردد.

رئیس دادگستری شهرستان اهر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سال گذشته در بحث کمک‌های جمع‌آوری‌شده ۱۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد آزادشده‌اند، امیدواریم که با تدابیری که از ماه‌های قبل اتخاذشده بتوانیم شمار بیشتری از زندانیان را آزاد کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.