کد خبر : 77161
تاریخ انتشار : شنبه 18 ژوئن 2016 - 13:54

تقدیر مصدومان تصادف جاده اهر – تبریز از امدادرسانی استاندار آذربایجان شرقی

تقدیر مصدومان تصادف جاده اهر – تبریز از امدادرسانی استاندار آذربایجان شرقی

اهروصال: مصدومان خودروی سواری پژو با تریلی که در جاده اهر – تبریز دچار حادثه شده بودند، طی پیامی از امدادرسانی استاندار آذربایجان شرقی قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار اهروصال، جبرییل نادری اصل راننده خودروی سواری پژو که به همراه خانواده در جاده اهر – تبریز در حال تردد بودند و بر اثر برخورد با تریلی در پنج خردادماه سال جاری دچار حادثه شده و مصدوم شده بودند، شنبه با پیامی از امدادرسانی اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی قدردانی کرد.

وی در این خصوص به خبرنگاران گفت: جاده اهر – تبریز همواره به دلیل وقوع حوادث مختلف رانندگی به یکی از خطرسازترین جاده‌های استان تبدیل‌شده و در این جاده بنده به همراه خانواده نیز دچار حادثه شدیم و دکتر جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی با دیدن صحنه تصادف به یاری بنده و خانواده‌ام رسید.

نادری ‌افزود: بنده درحالی‌که به لطف پروردگار و کمک‌رسانی استاندار بهبودی‌ام را یافتم ولی جا دارد تا از دکتر جبارزاده بابت امدادرسانی که برای خانواده‌ام انجام دادند لطف بزرگی را کردند بنابراین بر خود وظیفه می‌دانم تا از زحمات ایشان بابت اقدام خداپسندانه کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

گفتنی است این حادثه ظهر پنجم خرداد ۹۵ در محور تبریز – اهر، حوالی شیخ رجب روی‌داده بود که بر اثر برخورد خودروی سواری پژو و تریلی منجر به مرگ یک‌تن و مصدومیت پنج نفر دیگر شد.

استاندار آذربایجان شرقی در سفری چند ساعته که برای شرکت در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی استان و شهرستان هوراند در این شهرستان حضور یافته بود در حین بازگشت به تبریز با حادثه رانندگی خودروی سواری پژو با تریلی در محور اهر – تبریز شود و بلافاصله برای امدادرسانی به مصدومان حادثه شتافته بود.

درحالی‌که اسماعیل جبارزاده به همراه معاون عمرانی خود در امدادرسانی به حادثه دیدگان حضور داشت هنوز اورژانس و یا هلال‌احمر به محل حادثه نرسیده بودند.

یادآور می شود، جبرییل نادری اصل متن این پیام در اختیار پایگاه اطلاع رسانی اهروصال قرار داده است.

عکس ها: بیژن شیخ علیزاده

۱ ۲ ۳ ۴ ۵

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
سید یکشنبه , 19 ژوئن 2016 - 0:25

باسپاس وافتخار به استاندار خدوم وتلاشگر استان، سلامتی وبهبود کامل وشفای عاجل برای مهندس نادری اصل را آرزومندیم.

ناصر علیاری یکشنبه , 19 ژوئن 2016 - 7:50

با سلام و درود به دولت مردان فهیم نظام مقدس جمهوری اسلامی، مخصوصا استاندار عزیز و محبوب استانمون که خدا را شکر نمونه بارز مرد عمل در دولت تدبیر و امید می باشند که با عمل خداپسندانه خودشان امید را در دل مردم زنده می کنند و نیز آرزوی بهبودی کامل برای آقای مهندس نادری اصل و خانواده محترمشان.

از اهر یکشنبه , 19 ژوئن 2016 - 14:29

اعمال انسان دوستانه همیشه قابل ستایش است،اما بیایید با خود رو راست باشیم یعنی کمک رسانی استاندار انقدر حیاتی بوده؟اگه ایشون از راه نمیرسیمصدمان جانشان را از دست میدادند؟
روزی و هفته ای نیست که مردم در این جاده مصودم شده یا جانشانم را از دست میدهند و در تمامی آنها مردم عادی و ماموران اورژانس به آنها یاری و امدا رسانی میکنند،به نظرم بزرگنمایی و بردن مطلب به طرف چاپلوسی کار درست و پسندیده ای نیست و البته کار استاندار را هم لوث و بی ارزش میکند.

مردانی دوشنبه , 8 آگوست 2016 - 9:30

بنام خدا
با سپاس فراوان از جناب آقای دکتر جبارزاده
ولی آقای دکتر اگر شما تصادفاً آنجا حضور نداشید چه اتفاقی رخ می داد ؟
لطفاً و لطفاً و لطفاً فکری به حال تکمیسل بزرگراه اهر تبریز که ۷ شهرستان ( مشکین شهر – اهر – کلیبر – هریس – ورزقان – خداآفرین و هوراند ) بطور همزمان از آن استفاده می کنند بکنید. بخدا جای دوری نمی رود.
برای شادی و آرامش روح تمام کشته شدگان در این جاده مرگ و امید عدم تکرار تصادفات در این جاده ، صلوات بفرستید.
متشکرم

نظرات بسته شده است.