کد خبر : 76841
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 16 ژوئن 2016 - 12:56
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حمایت انجمن حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان از ۳۰۰ خانواده/ خانواده‌های زندانیان اهر نیازمند حمایت هستند بسته هستند

حمایت انجمن حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان از ۳۰۰ خانواده/ خانواده‌های زندانیان اهر نیازمند حمایت هستند

حمایت انجمن حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان از ۳۰۰ خانواده/ خانواده‌های زندانیان اهر نیازمند حمایت هستند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهر گفت: انجمن حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان شهرستان اهر هرساله حداقل برای ۳۰۰ خانواده خدمات ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار اهروصال، یعقوب شهبازپور در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته قوه قضائیه و گرامیداشت شهدای هفتم تیر در اهر، اظهار داشت: جشن گل‌ریزان و جشن حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان که هر یک از این جشن‌ها عنوان جداگانه‌ای دارد با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی شهرستان اهر این جشن‌ها را هم‌زمان برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جشن گل‌ریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و زندانیان نیازمند است، افزود: فلسفه جشن حمایت، حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان بوده و این خانواده‌ها عمدتاً در معرض انواع ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی قرارگرفته‌اند، اگر فردی مرتکب جرائم شده تحمل مجازات برای این افراد حق آن‌هاست و اینکه خانواده‌های آن‌ها در این زمینه چه گناهی دارند، به همین منظور و جهت حمایت از خانواده‌های زندانیان جشن حمایت برگزار می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهر بابیان اینکه انجمن حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان شهرستان اهر هیچ‌گونه اعتبارات دولتی نداشته و توسط خیرین اداره می‌شود، اظهار کرد: انجمن حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان شهرستان اهر حتی ریالی در قانون بودجه کشور ندارد و تمامی هزینه‌های صرف شده از سوی خیرین تأمین می‌شود.

انجمن حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان اهر به جایگاه اصلی دست می‌یابد

شهبازپور ادامه داد: انجمن حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان شهرستان اهر رفته‌رفته با کمک‌ها و مساعدت‌ها به جایگاه اصلی خود دست می‌یابد و امسال تصمیم بر این شد که جشن گل‌ریزان و جشن حمایت را از حالت دولتی خارج کرده و به‌صورت مردمی برگزار کنیم و بر این اساس جشن‌ها در مکانی عمومی برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم چندین صندوق در نقاط مختلف شهر اهر دایر می‌شود، گفت: برای این‌که بتوانیم کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم در راستای حمایت از خانواده‌های زندانیان و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد با همکاری کمیته امداد اهر چندین صندوق در نقاط مختلف شهر اهر ایجاد می‌کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهر با اشاره به اینکه انجمن حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان شهرستان اهر هرساله حداقل برای ۳۰۰ خانواده خدمات ارائه می‌دهد، افزود: قبوضی در راستای حمایت از خانواده‌های زندانیان در بین ادارات توزیع‌شده هرچند مبالغ ناچیزی دارد ولی همین کمک‌های مردم می‌تواند بخشی از مشکلات خانواده‌های زندانیان را رفع کند.

مردم کمک‌های خود را از خانواده‌های زندانیان دریغ نکنند

شهبازپور تاکید کرد: فردی که دارای چندین نفر عائله اعم از همسر و فرزند بوده و روزهای خود را در زندان سپری می‌کند درمجموع همین افراد سرپرست خانواده هستند و غیر از آن‌ها کسی حاضر به تأمین مایحتاج خانواده نیست به همین منظور انجمن با توجه به اینکه ریالی اعتبار دولتی ندارد از تمامی اقشار مردم خواهشمندیم از کمک‌ها و مساعدت‌های خود را از خانواده‌های زندانیان دریغ نکنند.

وی یادآور شد: اگر در بحث گل‌ریزان نیازی به مبالغ باشد بخشی از این کمک را می‌توانیم تأمین کرده و بخش دیگری را ستاد دیه استان تأمین کند تا زندانی جرائم غیر عمد از زندان رهایی یابد ولی انجمن حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان شهرستان اهر از هیچ محلی حمایت نمی‌شود و تنها منابعی که از این خانواده‌ها حمایت می‌کنند همین مردم هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.