کد خبر : 76258
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 ژوئن 2016 - 15:47

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان اهر منصوب شد

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان اهر منصوب شد

با صدور حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و با حضور معاون تربیت‌بدنی استان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان اهر معرفی شد .

به گزارش اهروصال، جعفر شجاعی به‌عنوان سی و چهارمین مدیر آموزش و پرورش اهر از سوی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان منصوب و از تلاش‌ها و زحمات حیدر پورسلیمان در زمان تصدی این سمت قدردانی شد.

جعفر شجاعی روز پنج‌شنبه دوم اردیبهشت‌ماه به سمت سرپرستی مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان اهر منصوب‌شده بود که بعد از طی مراحل اداری حکم ریاست بر آموزش‌وپرورش را دریافت کرد.

حیدر پورسلیمان نیز مدتی عهده‌دار سکان‌دار مدیریت آموزش‌وپرورش اهر را بر عهده داشت، با نظر و تصمیم‌گیری جعفر پاشایی مدیرکل آموزش‌وپرورش آذربایجان شرقی وی به‌عنوان مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک تبریز انتخاب‌شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
اصغر افتخاری هریس یکشنبه , 12 ژوئن 2016 - 18:30

دوست عزیز جناب اقای جعفر شجاعی انتصاب به جا وشایسته شما را به عنوان ریس اموزش وپرورش شهرستان اهر تبریک عرض نموده واز خالق هستی در این خدمت توفیق روز افزون شما را مسلت دارم

انتشارات شمیسا یکشنبه , 12 ژوئن 2016 - 18:32

انتشارات شمیسا اهر برای جناب آقای شجاعی آرزوی توفیق روزافزون داشته وازخداوندمتعال موفقیت در سمت مدیرآموزش وپرورش برای آن بزرگواردارد

ميراسماعیل سیدی دوشنبه , 13 ژوئن 2016 - 0:12

جناب آقای شجاعی، ضمن تبریک موفقیت شما را از خداوند قاهر خواستارم. امیدوارم مدیریت جنابعالی نور امیدی در دل فرهنگیان باشد.

سید دوشنبه , 13 ژوئن 2016 - 15:32

باعرض سلام وتبریک محضر استاد بزرگوار (تفسیر قرآن)،جناب آقای شجاعی.انتصاب بجا وشایسته حضرتعالی را صمیمانه تبریک عرض نموده وبرایتان سعادت وتوفیق روز افزون آرزومندم

نظرات بسته شده است.