کد خبر : 75654
تاریخ انتشار : شنبه 4 ژوئن 2016 - 16:23
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تقویت اقتدار جمهوری اسلامی تنها راه مقابله با نفوذ استکبار است بسته هستند

تقویت اقتدار جمهوری اسلامی تنها راه مقابله با نفوذ استکبار است

تقویت اقتدار جمهوری اسلامی تنها راه مقابله با نفوذ استکبار است

فرمانده سپاه عاشورا با تبیین ابعاد نفوذ استکبار، تقویت اقتدار جمهوری اسلامی را مهم ترین راه در جلوگیری از نفوذ دشمنان عنوان کرد.

به گزارش اهروصال به نقل از مهر، سردار غلام عسگر کریمیان روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه جلفا، اظهار کرد: استکبار نفوذ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی خود را به روش های مختلف در پیش گرفته و می بایست در برابر این توطئه هوشیار بود.

وی افزود: تبعیت از دشمن و تابع استکبار بودن آفت بزرگی برای نظام اسلامی است و در صورت مطیع دشمن بودن هیچ کاری نمی توان کرد.

فرمانده سپاه عاشورا، حفظ ماهیت انقلاب اسلامی با جهاد اکبر را شاخصه اصلی در مقابله با استکبار دانست و گفت: در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی از هیچ کوششی نباید دریغ کرد.

سردار کریمیان با تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی مردم ایران، تاکید کرد: باید با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری در فراتر از مرزها در دفاع از آرمان های انقلاب تلاش کرد.

وی اظهار کرد: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی، بسیج جهانی اسلام در برابر استکبار شکل گرفته و باید از این فرصت در حفظ دستاوردهای انقلاب و صدور آن استفاده کرد.

سردار کریمیان با اشاره به شیوه های گوناگون استکبار در مقابله با انقلاب اسلامی، افزود: تحمیل جنگ هشت ساله، ترور شخصیت های سیاسی، فتنه ۸۸ و جنگ نرم دشمن از نمونه های آشکار دشمنی استکبار با ملت ایران است.

وی یادآور شد: هوشیاری و بصیرت ملت ایران، ایستادگی، وحدت و یکدلی و روحیه جهاد و شهادت طلبی قدرت بازدارندگی دشمن را خنثی کرده است.

فرماندار شهرستان جلفا نیز در این آیین با تجلیل از نقش سازنده بسیج در پیشرفت و سازندگی کشور، وجود نیروهای مخلص و بسیجی را ضامن تداوم انقلاب اسلامی دانست.

زاهد محمودی، اقتدار و امنیت حاکم بر کشور را نتیجه روحیه مقاومت طلبی و ایستادگی ملت ایران در برابر تهدیدها و فشارهای استکبار دانست و گفت: حفظ آرمان های انقلاب و امام راحل (ره) باید هدف اصلی ملت ایران باشد.

وی با تقدیر از تلاش های فرمانده سابق سپاه جلفا در تعامل سازنده با شورای تامین شهرستان، دفاع از آرمان های نظام، تبعیت از رهبری و تلاش برای حفظ امنیت حاکم بر شهرستان را به عضو جدید شورای تامین جلفا توصیه کرد.

در این آیین خدمات از سه ساله سرهنگ احمد تقی پور تکریم و سرهنگ خلیل شریفی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه جلفا معرفی شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.