کد خبر : 75222
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 ژوئن 2016 - 3:56
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای قرائت‌های مختلف از خط امام(ره) و نظام منجر به دو قطبی شدن جامعه ایران می‌شود بسته هستند

قرائت‌های مختلف از خط امام(ره) و نظام منجر به دو قطبی شدن جامعه ایران می‌شود

قرائت‌های مختلف از خط امام(ره) و نظام منجر به دو قطبی شدن جامعه ایران می‌شود

اهروصال:امام‌جمعه اهر گفت: بهترین روش برای حفظ خط و اصول امام راحل نگاه به فرمایشات مقام معظم رهبری است و غیر از رهبر انقلاب، هیچ فردی نمی‌تواند خط و اصول امام خمینی (ره) تبیین و ترویج کند

به گزارش خبرنگار اهروصال، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر، با اشاره به وضعیت کشور علی‌رغم ۳۸ سال زحمت و فشار و پایداری عمر شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: وضعیت از یک جهت به خاطر نظام مستقل، مقتدر و حاکمیت ولایی بسیار مطلوب بوده اما از بعد دیگر پروژه نفوذ دشمن در عرصه فرهنگی است، چراکه از جهات مختلف نتوانسته‌اند اهداف شومی خود را عملی کنند به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم روی آورده‌اند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه کنونی مسئولان فرهنگی در مورد نفوذ دشمن در زمینه فرهنگی و جنگ نرم، بسیار سنگین‌تر از گذشته است، افزود: هشدارهایی که رهبر معظم انقلاب در این مورد می‌دهند را بایستی جدی تلقی کرده و توجه ویژه‌ای داشته باشیم، چراکه اگر دشمن بتواند در زمینه فرهنگی نفوذ پیدا کند، خود به خود به سایر مسائل نیز دست پیدا می‌کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر، حفظ مکتب امام خمینی (ره) را از دیگر وظایف مسئولان و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: حفظ مکتب و خط و خطوطی که امام خمینی (ره) برای ما ترسیم کرده‌اند ضرورت دارد.

وی افزود: همان‌طوری که قرآن و عترت برای مسلمانان امانت بوده و چنانچه که قرآن کریم بدون تحریف محفوظ مانده و حتی برخی مواقع کلمات ائمه معصومین نقل به معروف شده است.

آیت‌الله حاجی‌زاده بابیان اینکه حفظ اصول امام خمینی (ره) ازجمله مسائلی است که باید در قرارگاه‌های فرهنگی بیشتر به آن پرداخت شود، تصریح کرد: خط و اصولی که امام خمینی (ره) ترسیم کرده بایستی دست‌نخورده بماند، طوری نیست که کسی اضافه و یا کم کند.

وی ادامه داد: نباید هرکسی بیانات امام راحل را به نفع خود برداشت کند تا برداشت‌های جناحی و سیاسی باشد و همه با قبول اصل مسلم و پایبند باشند.

امام‌جمعه اهر، با تأکید بر اینکه اگر فردی یا جریان سیاسی خط و اصول امام خمینی (ره) به نفع خود مصادره یا دست‌کاری کند، مواضع انقلاب اسلامی به خطر خواهد افتاد، تصریح کرد: بهترین روش برای حفظ خط و اصول امام راحل نگاه و نگرش به فرمایشات مقام معظم رهبری است و غیر از رهبر انقلاب هیچ فردی نمی‌تواند خط و اصول امام خمینی (ره) تبیین و ترویج کند چراکه متأسفانه دیدگاه‌های مختلفی که از خط امام بیان می‌شود برای کشور یک آفت است.

وی با تأکید بر اینکه در بیان خط و اصول امام خمینی (ره) تنها اختلافات سلیقه‌ای وجود دارد، گفت: وقتی اخلاف‌ها آرمانی و با اهداف مشخص باشد واقعاً خطرناک است و ممکن است به قرائت‌هایی مختلف از خط امام و نظام ختم شود که منجر به دو قطبی شدن جامعه ایران می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.