کد خبر : 74840
تاریخ انتشار : شنبه 28 می 2016 - 9:18
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای عزت و اقتدار امروز کشور مدیون شهداء است بسته هستند

عزت و اقتدار امروز کشور مدیون شهداء است

عزت و اقتدار امروز کشور مدیون شهداء است

اهروصال: جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: امروز باید با ترویج فرهنگ قرآنی بتوانیم ارزش ها و آرمان های دفاع مقدس را در جامعه نهادینه کرده و دشمن را در جنگ نرم با مشکل مواجه کنیم.

به گزارش خبرنگار اهروصال، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در یادواره ۱۴ شهید کارگری شهرستان اهر اظهار داشت: امنیت و ارامش ما نتیجه زحمات ،جانفشانی های و ایثار گری شهدا گرانقدر است و ما باید این نعمت عظیم را قدر بدانیم و در تمامی عرصه ها به یاد شهدا بوده و راه انان را با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شان ، ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه هجمه فرهنگی دشمنان بر علیه ارزش های دینی ما ادامه دارد گفت: هدف دشمن از بین بردن اثار شهدا، بزرگان و شخصیت های برجسته و تاثیر گذار نظام و اسلام است و این بدلیل واهمه دشمن از آرمانهای شهداست.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا بعد روحانی و معنوی دفاع مقدس را عامل تمایز آن با جنگ های دیگر عنوان و بیان کرد: رزمندگان ما در سایه انس با قرآن، شب زنده داری و توسل به اهل بیت(ع) از چنان معنویتی برخوردار بودند که توانستند با نادیده گرفتن مادیات دنیوی، معادلات و محاسبات دشمنان انقلاب اسلامی ایران را به هم زده و ماشین جنگی استکبار جهانی را از کار بیندازند.

حجت الاسلام سرایی عزت و اقتدار امروز کشور را مدیون شهداء دانست و تاکید کرد: امروز باید با ترویج فرهنگ قرآنی بتوانیم ارزش ها و آرمان های دفاع مقدس را در جامعه نهادینه کرده و دشمن را در جنگ نرم با مشکل مواجه کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.