کد خبر : 73534
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 می 2016 - 12:40
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مردم برای حضور در بخش داوطلبی جمعیت هلال‌احمر اقدام کنند بسته هستند

مردم برای حضور در بخش داوطلبی جمعیت هلال‌احمر اقدام کنند

مردم برای حضور در بخش داوطلبی جمعیت هلال‌احمر اقدام کنند

اهروصال: مدیرعامل هلال‌احمر استان آذربایجان شرقی گفت: تفاوتی که جمعیت هلال‌احمر با سایر مجموعه‌ها دارد این است که ساختار سازمانی جمعیت هلال‌احمر با سایر سازمان‌ها دارد این است که مجموعه محدودیتی جهت جوانان و داوطلبان ندارد و هرکسی بخواهد می‌تواند برای کمک به همنوعان خود وارد این سازمان شود.

به گزارش خبرنگار اهروصال، سعید کنعانی در مراسم روز جوان و تجلیل از جوانان برتر هلال‌احمر، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: روزهای گذشته که میلاد امام حسین (ع) روز پاسدار، که میلاد حضرت ابوالفضل (ع) روز جانباز و میلاد امام سجاد (ع) بود را پشت سر گذاشتیم و روز جوان که با میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) مصادف است روزی مبارک است که به همه جوانان عزیز تبریک عرض می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه جوانان هلال‌احمر در تمامی زمینه‌ها پیش‌قدم بوده‌اند گفت: در روزها و ماهه‌ای گذشته شاهد برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی بودیم که خوشبختانه جوانان هلال‌احمر در این مورد هم نقش‌آفرینی کردند و برای خدمت به میهن خود تلاش نمودند.

کنعانی به انتخابات جمعیت احمر استان آذربایجان شرقی نیز اشاره کرد و گفت: امسال برای اولین بار شاهد انتخابات جمعیت احمر استان آذربایجان شرقی بودیم که برای اولین بار به‌صورت سامانه‌ای در سراسر استان انجام شد و گامی نو در این زمینه در کشور بود.

مدیرعامل هلال‌احمر استان آذربایجان شرقی ضمن تشکر از امدادگران در طرح نوروزی گفت: امدادگران عزیز چه در حوزه امداد و نجات در پایگاه‌های این مجموعه و چه در جوانان که در طرح ملی سلامت نوروزی شرکت کردند و چه پزشکان و پیراپزشکانی که در پایگاه‌های فعالیت کرده و به ارائه خدامت به مردم عزیز و مسافران پرداختند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با درخواست از مردم برای حضور در بخش داوطلبی جمعیت هلال‌احمر ابراز داشت : تفاوتی که جمعیت هلال‌احمر با سایر مجموعه‌ها دارد این است که ساختار سازمانی جمعیت هلال‌احمر با سایر سازمان‌ها دارد این است که مجموعه محدودیتی جهت جوانان و داوطلبان ندارد و هرکسی بخواهد می‌تواند برای کمک به همنوعان خود وارد این سازمان شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.